شناسهٔ خبر: 25157074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حق کاشمر در ستاد خدمات سفر استان ادا نشد

مرادعلی احمدزاده، دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری کاشمر در سال 97 با گلایه نسبت به این امر، عنوان کرد: در ارزیابی ارائه شده توسط ستاد استان، شهرستان های

صاحب‌خبر - مرادعلی احمدزاده، دوشنبه در نخستین نشست شورای اداری کاشمر در سال 97 با گلایه نسبت به این امر، عنوان کرد: در ارزیابی ارائه شده توسط ستاد استان، شهرستان های کوچکتر از کاشمر نمونه شناخته شدند که امیدواریم نبود نام کاشمر در جمع 8 شهرستان برتر نوروزی استان، ناشی از غرض ورزی نبوده باشد.
سرپرست فرمانداری کاشمر با اشاره به انتقال این گلایه به معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، گفت: در ایام نوروز تنها چهار هزار نفر از موزه های کاشمر دیدن کردند و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته حدود 40 تن میوه برای کنترل بازار در شهرستان توزیع شد.
احمد زاده همچنین به مدیران پروازی این شهرستان هشدار و گفت: خانواده 2 تن از مدیران در شهرستان حضور ندارند که به آنها یک ماه مهلت داده می شود خانواده خود را به منطقه بیاورند.
امام جمعه کاشمر نیز در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: حمایت از کالای ایرانی، باید به صورت جدی پیگیری شود تا در آینده نه چندان دور یکی از کشورهای بزرگ و قوی در حوزه اقتصاد، صنعت و تولید باشیم.
حجت الاسلام سیدکاظم طباطبایی افزود: بسیاری از کشورهای مطرح دنیا در زمینه اقتصادی، در گذشته از وضعیت خوبی برخوردار نبودند اما جلو ورود تمامی کالاهای خارجی را گرفته و با حمایت از کالاهای داخلی امروز در عرصه اقتصادی مطرح هستند.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
5132/7497
انتهای پیام

نظر شما