شناسهٔ خبر: 25156769 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مامور وظیفه شناس شهرداری همدان بهبود یافت

محمدرضا فیض منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مامور وظیفه شناس روز گذشته در حال انجام مسئولیت در هدایت وانت بار پارک شده در میدان

صاحب‌خبر - محمدرضا فیض منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مامور وظیفه شناس روز گذشته در حال انجام مسئولیت در هدایت وانت بار پارک شده در میدان هگمتانه همدان بود که از سوی راننده خاطی زیر گرفته شد.
وی افزود: این اقدام تعمدی راننده خودروی نیسان پس از آن به وقوع پیوست که گروه های گشت سیار خودرویی رفع سد معبر ، بارها ضمن تذکر به این رانندگان متخلف از آنها دعوت کردند به مکان هایی که جهت استقرار دستفروشان و وانت بارها توسط شهرداری همدان درنظر گرفته شده نقل مکان کنند که با بی اعتنایی آنها و تمرد از قانون مواجه شد.
وی یادآور شد: البته این مامور وظیفه شناس رفع سد معبر شهرداری که روز گذشته در بیمارستان بستری شده بود، امروز صبح مرخص شد و حال عمومی وی مطلوب است.
وی اضافه کرد: از آنجا که عرضه هرگونه محصول اعم از میوه و سایر کالاها توسط وانت بارها غیرمجاز و ممنوع است، این مامور رفع سد معبر شهرداری نیز در حال انجام وظیفه برای رسیدگی به تخلف بود.
فیض منش بیان کرد: راننده خاطی به جای رعایت قوانین اقدام به ضربه زدن توسط خودروی خود به مامور شهرداری همدان کرد و اکنون نیز پرونده از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: نظم و انضباط و رفع سد معبر از مهمترین وظایف ماموران حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری است.
وی افزود: طرح جمع آوری وانت بارها از سطح شهر همه روزه توسط ماموران رفع سد معبر شهرداری در حال انجام است و نسبت به برخورد با متخلفان اقدام قانونی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه سد معبر شامل دستفروشان، وانت بارها و نیز مغازه داران می شود افزود: همه روزه نظارت و کنترل از سوی مناطق چهارگانه شهرداری انجام می شود.
شهرداری همدان در هفته های اخیر نسبت به اجرای طرح های ضربتی در راستای جمع آوری دستفروشان و وانت بارها از مرکز شهر و نیز مناطق گردشگری اقدام کرده است.
چهار گروه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان همه روزه مسئولیت گشت زنی و کنترل و نظارت در رفع سد معبر فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام

نظر شما