شناسهٔ خبر: 25156723 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریز| سرمربی والیبال نشسته آمریکا: میزبانی بسیار خوبی از ایرانی‌ها دیدیم

R7887/P1377/S6,47/CT11

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته آمریکا گفت: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌ها هستند.‌ تلاش می‌کنیم بازیکنان جوانی که با خودمان آورده‌ایم، تجربیات خوبی در این مسابقات کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته آمریکا با حضور در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به دیدار امروز تیمش مقابل تیم ملی ایران که با شکست سه-صفر آمریکا به پایان رسید، اظهار داشت: میزبانی بسیار خوبی در این مسابقات دیدیم، بازی‌ها هم بسیار عالی هستند. بازی امروز ما مقابل ایران نیز بازی خوبی بود.

وی در واکنش به این پرسش که چرا تیم ملی آمریکا نتایج خوبی در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته کسب نکرده است، گفت: هدف ما این بود در مسابقاتی که سطح بالایی دارد حضور داشته باشیم. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌ها هستند.‌ تلاش می‌کنیم بازیکنان جوانی که با خودمان آورده‌ایم، تجربیات خوبی در این مسابقات کسب کنند تا آن‌ها را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

گریگور واکر در مورد اینکه تا چه میزان از تیم ملی ایران شناخت داشتند، خاطرنشان کرد: ما همیشه در مقابل تیم‌هایی که می‌خواهیم بازی کنیم با این فکر وارد بازی می‌شویم که بازی را ببریم و بازی خوبی انجام دهیم. در بازی امروز هم همان‌طور که دیدید، در برخی لحظات فاصله امتیازی کمی داشتیم ولی خودتان می‌دانید که ما مقابل بهترین تیم و قهرمان جهان بازی می‌کردیم ولی به هر حال در هر بازی به دنبال تلاش بیشتر و ارائه بازی‌های خوب هستیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما