شناسهٔ خبر: 25156673 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| مشکلات زیرساختی ‌مخابرات و ارتباطات سبب رنجش مردم ‌جم شد‌

R41363/P1377/S6,53/CT11

فرماندار شهرستان جم با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ارتباط مخابراتی گفت: قطع فیبر نوری در شهرستان جم با وجود پیشرفت فناوری‌های ارتباطی در دنیای امروز قابل پذیرش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، محمد حسینی عصر امروز در نشست با مسئولان مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مشکلات زیرساختی در حوزه مخابرات و ارتباطات سبب رنجش مردم شهرستان جم شده است، اظهار داشت: شهرستان جم سال‌هاست که از مشکلات زیرساختی در حوزه ارتباطات مخابراتی رنج می‌برد.

وی از نبود زیرساخت تلفن ثابت در برخی نقاط شهرستان جم خبر داد و افزود: بخشهایی از شهرستان جم به خصوص روستاهای پرجمعیت شهرستان فاقد تلفن ثابت هستند و مردم در آنتن دهی  تلفن همراه هم با مشکلات جدی مواجه هستند.

فرماندار جم با تاکید بر حل مشکل شبکه فیبر نوری در شهرستان  جم  گفت: متاسفانه در سالهای گذشته به سبب قطع مکرر شبکه فیبر نوری مشکلاتی در جم ایجاد شد که با وجود پیشرفت فناوریهای ارتباطی در دنیای امروز این قطعی‌ها  اصلا قابل پذیرش نیست.

حسینی بیان کرد: قطعیهای مکرر خطوط تلفن ثابت و همراه علاوه بر خسارتهای مالی میتواند مشکلات زیرساختی را افزایش دهد.

وی افزود: با وجود قولهای مساعد برای رفع مشکلات ارتباطی جم، همچنان دغدغههای ارتباطی وجود دارد و لازم است با جدیت تحقق وعده‌ها و رفع مشکلات پیگیری شود.

فرماندار جم تاکید کرد: هر چند نمیتوان تلاشها و اقدامات انجام شده در عرصه ارتباطات را نادیده گرفت اما این اقدامات با مطالبات امروز همخوانی ندارد.

حسینی با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی تصریح کرد: شهرستان جم به لحاظ جغرافیایی و اقتصادی نقشی ویژه و سوق الجیشی در معادلات ملی ایفا میکند که نقص زیرساختهای مخابراتی در شهرستان جم میتواند به بحرانهای ملی منجر شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات مخابراتی جم خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود با نگاه ویژه، گامهای موثرتری برای رفع مشکلات مخابراتی شهرستان جم برداشته شود و دغدغههای مردم در این حوزه با اقدامات موثر و عملی رفع شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما