شناسهٔ خبر: 25156459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

ارائه‌ی تازه‌های تولید ICT ایرانی در مجامع معتبر داخلی و بین المللی؛ نمایشگاه ITU TELECOM WORLD 2018 دوربان آفریقای جنوبی؛

رشوه 30 هزار دلاری از مربی لیگ برتری!

یکی از مربیان فوتبال ایران اخیراً در محفلی دوستانه دست به افشاگری بزرگی زده است. او فاش کرده در دوره‌ای، پیش از امضای قراردادش با یکی از باشگاه‌های لیگ برتری، 30 هزار دلار به یکی از دوستانش پرداخت کرده که او هم مدعی شده این پول را به یکی از مسئولان باشگاه پرداخت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر ورزشی، ماجرا از روزی آغاز شد که مذاکرات با این مربی برای حضور در باشگاه مذکور استارت خورد. مسئولان باشگاه که قبلاً از طریق یکی، دو ایجنت، مذاکراتی با این مربی داشتند، از طریق یکی از دوستان خود در خارج از ایران با این مربی ارتباط گرفتند. آن ‌فرد که در کار پوشاک ورزشی است، مذاکراتی با این مربی داشت و سپس قول و قرارها را گذاشت. او حتی هتل مربی را رزرو کرد و در جریان مذاکرات همراهش بود. در این بین، یکی از مسئولان باشگاه اعتقاد داشت همه چیز را او راست و ریس کرده و زمینه را برای حضور مربی مهیا کرده است، به همین دلیل باید حق الزحمه خود را بگیرد. این چیزی بود که به مربی گفته بودند. پیش از امضای قرارداد واسطه‌ای که در کار پوشاک بود به مربی گفت آن مسئول باشگاه 30 هزار دلار برای جوش دادن معامله درخواست کرده است. این اتفاقات در شرایطی می‌افتاد که مدیرعامل باشگاه در جریان نبود و آقای مسئول هم اکیداً تأکید داشت کسی نباید بویی ببرد. خلاصه قبل از امضای قرارداد، سرمربی مجبور می‌شود پول را به آن واسطه بدهد و او هم به ادعای خودش، به دست آن مسئول برساند.

حالا اخیراً اتفاق جالبی رخ داده است. آقای سرمربی متوجه شده بدون پرداخت این پول هم می‌توانسته به آن نیمکت برسد و در واقع آن 30 هزار دلار فقط از جیبش رفته است. این مربی موضوع را با نزدیکانش در میان گذاشته و تأکید کرده پولش را می‌خواهد و آن مقام مسئول باید 30 هزار دلار را به حسابش برگرداند. تلاش‌ برای گفت‌وگو با واسطه و همین‌طور یکی از مسئولان باشگاه درباره این مسئله حساس و مهم به نتیجه نرسید. دیروز هرچه تلاش کردیم نتوانستیم آنها را پیدا کنیم تا در این‌باره توضیح ندهند و طبیعی است که به سادگی این موضوع را رد کنند ولی نزدیکان به مربی می‌گویند او مصمم است به هرشکلی که شده پول خود را بگیرد. درباره مسئولان آن باشگاه لیگ برتری کلاً بحث زیاد است. می‌گویند او بیزینس‌های زیادی غیر از فوتبال دارد و معمولاً در سفرهای تیم‌ به بیزنس‌هایش می‌رسد. مدیرعامل در جریان خیلی از فعالیت‌های او قرار ندارد و به تازگی با چیزهایی که شنیده حساس شده است. خبرورزشی در روزهای آینده بی‌شک این مسئله را بیشتر پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما