شناسهٔ خبر: 25156350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان:

آینده‌سازان کشور نباید زیر سقف‌های ناامن تحصیل کنند

در راستای برطرف‌شدن مشکلات کمبود فضاهای آموزشی شهرستان تالش اسناد توافق‌نامه احداث مدرسه ابتدایی که به همت جمعی از خیّرین نیک اندیش در اقدامی ارزشمند احداث خواهد شد امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت،  مدرسه ابتدایی حجر بن عدی با دو کلاس درس در گیسوم تالش با زیربنای 52متر مربع بصورت سازه ال اس اف با تعهد هفتصد میلیون ریال توسط گروهی از همکلاسی های قدیم به یاد دوران تحصیل خود و با اراده بلند و نیت خالص احداث خواهد شد.

این توافقنامه توسط علی اوسط اکبری‌مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان و محمود ساعی به نمایندگی از همکلاسی‌های خیّر که در این جهاد خداپسندانه و در امر مقدس مدرسه‌سازی سهیم  شده‌اند در دفتر مدیر کل امضا شد.

 مقدم در مراسم امضای تفاهم‌نامه مدرسه خیّری، ضمن تحسین اقدام ارزشمند این جمع همکلاسی خیِّر، از خیرین به‌عنوان فعالان فرهنگی جامعه در امر گسترش فضاهای آموزشی نام برد.

وی با بیان اینکه آینده‌سازان این کشور نباید زیر سقف‌های ناامن به تحصیل مشغول شوند، گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانم فضاهای امن،مناسب و زیبا را برای دانش آموزان عزیز استان فراهم کنیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه خیرین موهبت الهی هستند و باید از این ظرفیت استفاده کنیم و بر تقویت یک فضای همدلی و همکاری بین خیرین مدرسه ساز و ترغیب آنان تاکید کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما