شناسهٔ خبر: 25156167 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

زودتر قصاصم کنید +عکس

منبع: جام جم آنلاین

مرد بدسابقه که در مرخصی از زندان همسرش را کشته بود، دیروز پای میز محاکمه ایستاد و به صدور حکم قصاص اصرار کرد. این مرد با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، خرداد ۹۶ به پلیس خبر رسید یک زن ۳۷ ساله به نام سوسن در خانه‌اش در محمودآباد ورامین کشته شده است. پسر این زن با پلیس تماس گرفت و گفت پدرم معتاد است و چند روز از زندان آزاد شده و به خانه آمده بود. در این چند روز مادر و پدرم مدام با هم درگیر بودند تا این‌که امروز وقتی به خانه برگشتم با جنازه خونین مادرم روبه‌رو شدم. هیچ خبری از پدرم نیست و گمان می‌کنم او در قتل مادرم دست داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

زنی شوهرش را با چکش کشت

۲ روایت متفاوت از قتل جوان ۱۷ ساله در خزانه

به دنبال تماس این پسر، جنازه سوسن به پزشکی قانونی فرستاده شد و پلیس به ردیابی مرد معتاد پرداخت‌. شواهد نشان می‌داد اصغر ۴۳ساله پس از جنایت به مکان نامعلومی گریخته است‌. سه روز از این ماجرا گذشته بود که پلیس وی را در جنوب تهران پیدا کرد و به او دستور ایست داد. مرد معتاد با شنیدن دستور پلیس گریخت و تعقیب و گریز آغاز شد. سرانجام مرد همسرکش با شلیک گلوله پلیس زمین‌گیر و دستگیر شد.

وی به قتل همسرش اعتراف کرد و دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه فرزندان قربانی برای پدرشان حکم قصاص خواستند .سپس اصغر در جایگاه ایستاد و گفت: از سال‌ها پیش به دام اعتیاد افتادم و زندگی ام تباه شد. به خاطر اعتیادم ناچار بودم دست به هر کاری بزنم. من در این سال‌ها بارها دستگیر شدم و به زندان افتادم. همسر و فرزندانم مجبور بودند خودشان خرج زندگی شان را تامین کنند.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: تنها سه روز بود از زندان مرخصی گرفته بودم تا خانواده‌ام را ببینم اما وقتی به خانه برگشتم با بدرفتاری‌های سوسن روبه‌رو شدم. او از این‌که مدام در زندان هستم از من گلایه کرد. همسرم می‌گفت قصد دارد از من جدا شود. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. وقتی دعوای ما بالا گرفت با چاقو به‌جانش افتادم و هفت ضربه به او زدم. سپس خانه را ترک کردم. سه شبانه‌روزی که فراری بودم بی‌هدف در خیابان‌ها می‌گشتم تا این که دستگیر شدم.

وی ادامه داد: حالا و بعد از مرگ همسرم دیگر تحمل این زندگی را ندارم و از این وضعیت خسته شده ام.من به مرگم راضی هستم و از قضات دادگاه تقاضا دارم زودتر برایم حکم قصاص صادر کنند. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به درخواست اولیای دم، اصغر را به قصاص محکوم کرد.

نظر شما