شناسهٔ خبر: 25154714 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس قوه قضاییه درگذشت آیت الله مهمان نواز را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله صادق آملی لاریجانی در این پیام آورده است: خبر درگذشت آیت الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان نواز نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر اینجانب شد.
رئیس قوه قضاییه در این پیام ارتحال این عالم بزرگوار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم مومن و انقلابی استان خراسان شمالی و خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
به گزارش ایرنا، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری پس از چند ماه بیماری روز گذشته (یکشنبه) در سن 92 سالگی دارفانی را وداع گفت.
آیت الله مهمان نواز، سال 1305 در روستای کاریزک کال نیشابور چشم به جهان گشود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در هجدهم شهریورماه سال 1359، با حکم امام خمینی(ع) به عنوان امام جمعه بجنورد منصوب شد.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بعد از 32 سال اقامه نماز جمعه این شهر، به علت کهولت سن، از این سمت کناره گیری کرد.
اجتمام17224**1193

نظر شما