شناسهٔ خبر: 25154424 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارومیه| شرکت دهلر آلمان در آذربایجان غربی سرمایه‌گذاری می‌کند

R41361/P1377/S6,48/CT11

استاندار آذربایجان غربی با نماینده شرکت دهلر آلمان دیدار ‌و این شرکت آمادگی خود برای سرمایه‌گذاری در استان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، نماینده شرکت دهلر آلمان امروز با حضور در محل استانداری ضمن دیدار با محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی برای سرمایه‌گذاری در استان اعلام آمادگی کرد.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار ضمن استقبال از سرمایه گذاری‌های خارجی در استان اظهار داشت: از سرمایه گذاران خارجی که قصد دارند در آذربایجان غربی فعالیت و سرمایه گذاری کنند حمایت می‌کنیم.

گروه دهلر به عنوان تولید کننده و تأمین کننده بین‌المللی در زمینه مواد اولیه طبیعی، کامپاندها و راهکارهای فنی در صنعت غذا و نوشیدنی‌ها فعالیت می‌کند و دفتر اصلی شرکت در شهر دارمشتات آلمان واقع شده است.

این شرکت دارای سابقه یک صد و 85 ساله و 23 کارخانه تولیدی در سراسر جهان، 48 دفتر فروش و آزمایشگاه فرمولاسیون است و در یک صد و 30 کشور جهان با داشتن 3 هزار نیروی کار متخصص حضور فعال دارد.

در حال حاضر این واحد تولید در مرحله اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی از مرکز خدمات سرمایه گذاری است.

پیش از این گروه دهلر آمادگی خود را  برای سرمایه گذاری 12 میلیون یورویی برای ایجاد واحد تولیدی  صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی فاز 3 توسعه شهرک بین‌المللی آذربایجان غربی در پنج هزار متر مربع اعلام کرده بود.

انتهای پیام/ش

نظر شما