شناسهٔ خبر: 25154321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین سخنران محوری مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت

خبرگزاری دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: عبدالناصر شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و استاندار خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت در صحرای طبس به سخنرانی می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین سخنران محوری مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت در طبس////عکس نمایه نباید لوگو داشته باشد//// دفاع پرس باید هایپرلینک شود نه boldبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، محمدرضا فخر امروز دوشنبه (3 اردیبهشت» در نشست خبری با رسانه های  گروهی اظهار داشت: واقعه صحرای طبس پیروزی لشکر حق در برابر شیطانیان بود.

وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به یاوه گویی های استکبار جهانی، گرامیداشت این واقعه الهی ضرورت بیشتری دارد، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در چهارم اردیبهشت مراسم شکرگزاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: پنجم اردیبهشت در محل مسجد شکر واقع در صحرای طبس مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

به گفته وی، عبدالناصر شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و استاندار خراسان جنوبی در این مراسم به ایراد سخنرانی می پردازند.

وی از اجرای نماهنگ و موسیقی با عنوان ابابیل و اجرای عبدالله مولوی در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: در حاشیه این مراسم 2 نمایشگاه با موضوع استکبارستیزی، حقوق بشر آمریکایی و ترامپیسم برپا می شود.

فخر تصریح کرد: این مراسم به صورت زنده از شبکه های استانی و کشوری پخش و با همکاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ساخت انیمیشن واقعه طبس آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین در این مراسم یاد و نام آیت الله مهاجریان امام جمعه فقید طبس گرامی داشته می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همچنین به عدم جذب اعتبارات برای دو پروژه ملی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مرکز استان و پروژه موزه شکست استکبار در صحرای طبس مورد هم اشاره کرد و گفت: با بررسی های به عمل آمده در سال های گذشته این 2 پروژه نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار بوده است که طبق برآورد های امروز بدون شک این مبلغ بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما