شناسهٔ خبر: 25154303 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار اشتری در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پلیس در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها/ برخورد با بدحجابی، زمینه ساز امنیت پایدار است

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه کوچ به پیام رسان‌های داخلی باعث کاهش آسیب‌ها و جرایم می‌شود، گفت: پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌هاست.

صاحب‌خبر -

پلیس در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها/ برخورد با بدحجابی، زمینه ساز امنیت پایدار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» ظهر امروز با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار، فرمانده نیروی انتظامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات پلیس در سال 96، با بیان اینکه ناجا مقتدرانه و هوشمندانه در بحث‌های امنیتی ورود کرد و بهانه‌ای به دست دشمنان نداد، اظهار داشت: پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌هاست و باید طبق قانون ماموریت خود را انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: توانمندی‌های مأموران باید افزایش یابد تا بتوانند در عرصه‌های مختلف با آگاهی و دانش بر مبنای قانون و منطق رفتار کنند، از کارکنان خدوم و متعهدی که بر مبنای قانون ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند، حمایت می‌کنیم.

این مقام عالی انتظامی کشور یادآور شد: ناجا همواره در صحنه‌های مختلف فعال است، کما اینکه در چند روز گذشته شاهد شهادت مأموران بودیم که با هوشمندی و ایمان بالا در برابر اشرار ایستادند و از جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی از لحاظ ساختاری، تجهیزاتی، نیروی انسانی و افکار عمومی نیازمند حمایت است تا بتواند در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا بیش از گذشته تلاش کند.

فرمانده ناجا با اشاره به وقوع جرایم در بستر فضای مجازی، تأکید کرد: کوچ به پیام رسان‌های داخلی باعث کاهش آسیب‌ها و جرایم خواهد شد.

سردار اشتری در خاتمه گفت: فضای آرام جامعه به گونه‌ای است که افراد با عقاید مختلف می‌توانند آزادانه و با امنیت کامل در چارچوب قانون اعتراض کنند؛ این در حالی است که اگر دشمن از مرز‌ها گذشته و به کوچه و پس کوچه‌های شهر‌ها نفوذ کرده بود مجالی برای هیچ نوع اعتراضی نبود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برخورد با بد حجابی به نفع جامعه است، گفت: ناامنی اکثراً در کمین افرادی است که با پوشش نامناسب در سطح جامعه ظاهر می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما