شناسهٔ خبر: 25154272 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

برگزاری اولین همایش تقدیر از طراحان و سازندگان برتر منطقه 10

اولین همایش تقدیر از طراحان و سازندگان منطقه 10 با عنوان "معماری تجسم واقعیت، نما و خلاقیت" در موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سهیلا صادق زاده شهردار منطقه با اشاره به نامگذاری سوم اردیبهشت سالروز بزرگداشت شیخ بهایی به عنوان روز معمار، ضمن تبریک به تمامی معماران پرتلاش و ساعی گفت: توجه مدیریت شهری به ظرفیت‌های معماری موجب اعتلای کیفیت ساخت و ساز، زیبایی منظرشهری و ارزش افزوده ساختمان ها خواهد شد و مهندسین و معماران مسئولیت سنگینی در احداث یک سازه و فضای شهری دارند.
وی تحقق این امر را مستلزم آشنایی طراحان و سازندگان با شکل زندگی شهری برشمرد و خاطرنشان کرد: این موضوع موجب پرهیز از اعمال نظرات و سلایق شخصی خواهد شد بر همین اساس اولین همایش تقدیر از طراحان و سازندگان با هدف افزایش تعاملات و تبادل تجربیات با عنوان "معماری تجسم واقعیت، نما و خلاقیت" در منطقه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این برنامه با دعوت از نماینده وزارت مسکن و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی، اداره کل معماری و ساختمان و سایر نهادهای متولی و ذیربط ضمن معرفی وضعیت منطقه، پیرامون بهبود و ارتقا کیفیت ساخت و ساز و راهکارها و چالش های موجود بحث و تبادل نظر خواهد شد.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: همچنین با برگزاری این همایش در موزه هفت چنار به عنوان سازه تاریخی و شاخص منطقه ضمن معرفی این مکان ارزشمند در راستای رونق گردشگری و پویایی منطقه تلاش می کنیم.
صادق زاده افزایش حس تعلق محلی، ترغیب سرمایه گذار برای رونق و پویایی منطقه، افزایش تعامل با طراحان و سازندگان، معرفی سازه های موفق و شاخص منطقه و ایجاد حس رقابت در بین معماران را از دیگر رویکردهای این همایش برشمرد و تاکید کرد : مدیریت شهری همواره با دغدغه بهبود کیفیت و منظر شهری و نیز مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان ها در راستای ایجاد سهولت برای تحقق این امر مهم گام برداشته است.
در ادامه سعید جاسبی مدیر اداره روابط عمومی منطقه و دبیر همایش نیز با اشاره به جزییات این مراسم گفت: این برنامه به صورت کاملا تخصصی در قالب ارائه گزارش توسط شهردار منطقه پیرامون موقعیت و چالش های شهرسازی منطقه و اهداف برگزاری آن، سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای موسیقی سنتی و اهدای لوح تقدیر و یادبود همایش به طراحان و سازندگان برتر برگزار خواهد شد.
وی افزود: این همایش در روز یکشنبه 9 اردیبهشت ساعت 16 در موزه هفت چنار برگزار خواهد شد و از تمامی متخصصین، صاحب نظران و علاقمندان این رشته دعوت می شود تا با حضور در برنامه و اظهارنظر، هم اندیشی و ارائه راهکار در راستای اجرای بهینه طراحی و نما، مدیریت منطقه را در این وظیفه خطیر یاری کنند.

نظر شما