شناسهٔ خبر: 25154247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

خداحافظی سید حسین حسینی از استقلال؟+عکس

سید حسین حسینی پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، به اعتراض ها نسبت به عملکردش واکنش نشان داد و در پایان با استقلال خداحافظی کرد!

صاحب‌خبر -
صراط:

سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال که در بازی روز گذشته تیمش مقابل پیکان تهران ۲ گل دریافت کرد و در نهایت با برتری استقلالی ها به پایان رسید با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش صحبت هایی از خداحافظی به میان آورد . البته این موضوع هنوز رسمی نشده  اما حسینی در صفحه اجتماعی خود در این باره سخن گفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دقایقی بعد این بازیکن پست خود را پاک کرد و عکس پروفایل خود را مشکی کرد.

سید حسین حسینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روح و روان من داغون شده توی این ١ سال همش با فشار و استرس درون دروازه می‌ایستم کاری با من کردن که هر بازی استرس گل خوردن دارم یه ١ ٪؜ ارامش ندارم... خیلی از رسانه‌ها بخاطر نزدیکی جام جهانی و اینکه من و از تیم ملی دور کنن دست به هر کاری میزنن... (نگذارید اسمتون رو فاش کنم) من یه جوونم که عاشق استقلالم مگه هیچوقت نباید گل بخورم؟ مگه دروازبان‌های دیگه لیگ گل نمی‌خورن رکورد و کلین شیت برا خودتون تو این مدت عصبانی و افسرده شدم دیگه نمیتونم هم با هوادارای رقیب بجنگم هم بعضی از هوادارای خودی انقدرم سیاست ندارم که بخوام با ریا و دورویی کار خودمو پیش ببرم...
اقای شفر دست شما رو می‌بوسم که از روز اول حامی من بودی
خدافظ"

خداحافظی سید حسین حسینی از استقلال؟+عکس

خداحافظی سید حسین حسینی از استقلال؟+عکس

 

 

نظر شما