شناسهٔ خبر: 25154160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار فاضل آباد:

برنامه ۴ ساله فاضل آباد تدوین می‌شود/ افزایش ۳۰ درصدی بودجه

فاضل آباد- شهردار فاضل آباد از افزایش ۳۰ درصدی بودجه این شهر نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال برنامه چهار ساله شهر تدوین می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، منصور خسروی عصر دوشنبه، در نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته بودجه پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی برای شهر فاضل آباد مصوب شده بود که با متمم بودجه سال ۹۶ به ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

وی به اقدامات شهرداری در استقبال از مسافران نوروزی اشاره و با بیان این که شهرداری فاضل آباد جزو ۱۴ شهرداری برتر در ارائه خدمات به مسافران از سوی ستاد تسهیلات سفر انتخاب شده است، گفت: تبدیل فاضل آباد به شهر اسکان مسافر در استان در دستور کار قرار دارد.

شهردار فاضل آباد با بیان این که امسال تمام واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران در ایام نوروز پُر بود، افزود: هم اکنون ۷۰ واحد مجتمع مسکونی دخانیات بلااستفاده است و در حال رایزنی هستیم بتوانیم از این واحدهای خالی برای اسکان مسافران بهره ببریم.

وی از تدوین برنامه چهار ساله شهرداری فاضل آباد خبر داد و بیان کرد: نهضت آسفالت در این شهر آغاز شده و تلاش داریم ظرف مدت دو سال تمام خیابان ها و معابری که زیرسازی آن انجام شده، آسفالت شود.

خسروی به دیگر برنامه های شهرداری هم اشاره و تصریح کرد: جدول گذاری و پیاده رو سازی خیابان اصلی، احداث گلخانه، پمپ بنزین، ایستگاه گاز مایع در دستور کار قرار دارد.

اجرای طرح محله محور در محلات

وی با تاکید بر این که با اجرای طرح محله محور در محله های مختلف تلاش داریم دوره های آموزش شهروندی را برگزار کنیم، ادامه داد: بانوان در اولویت آموزشی قرار دارند و با تکیه بر توانمندسازی جامعه تلاش داریم نشاط اجتماعی شهروندان را افزایش دهیم.

وی با بیان این که برای پیشبرد اهداف و تحقق بودجه هفت میلیارد تومانی که ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته، یادآور شد: در سال ۹۵ و بعد از انجام ممیزی شهر فاضل آباد فیش نوسازی صادر شد و ۳۰ میلیون تومان درآمد نوسازی دریافت شد که این رقم در سال گذشته به ۷۰ میلیون تومان رسید.

شهردار فاضل آباد در پایان خاطرنشان کرد: طرح جامع شهر فاضل آباد مصوب و ابلاغ شده و امسال با انتخاب مشاور طرح تفضیلی آن هم تدوین می شود.

نظر شما