شناسهٔ خبر: 25154128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ایران آمریکا را پشیمان می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران گزینه هایی دارد که آمریکا را در صورت خروج از برجام، پشیمان و ناامید خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

علی نجفی خوشرودی اظهار کرد: حمایت از وزارت امور خارجه به عنوان سکاندار اصلی سیاست خارجی، به تحقق ایجاد صدا و سیاستی واحد در مقابل رجزخوانی آمریکا برای خروج از برجام کمک می کند.
وی یادآور شد: تلاش آمریکایی ها برای تعمیق چالش های منطقه ای و بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد و آنان را دچار اشتباهات استراتژیک خواهد کرد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق اسناد و تصمیماتی که در کشور موجود است، جمهوری اسلامی ایران خود را مطابق با شرایط و وضعیت های جدید منطبق خواهد کرد و حتما گزینه هایی خواهد داشت که آمریکایی ها را از اهدافی که در این مسیر دنبالش هستند، دچار پشیمانی و ناامیدی کند.
نجفی خوشرودی تاکید کرد: در این راستا روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران باید در خدمت توسعه ایران باشد و به این امر کمک کند. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل رجز خوانی مقامات آمریکا مبنی بر خروج از برجام و یا تلاش برای کم خاصیت سازی آن، باید صدا و سیاستی واحد داشته باشد.

 

نظر شما