شناسهٔ خبر: 25153836 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس بسیج رسانه:

شهدای حرم پیشقراولان بصیرت در دفاع از حریم ولایت هستند

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: شهدای مدافع حرم پیشقراولان فهم و بصیرت و عقلگرایی در میان دنیای نامطلوب کنونی و خدشه برانگیز هستند که از حریم ولایت و جامعه اسلامی دفاع کردند و جان خود را بر سر اعتلای اسلام فدا کردند.

صاحب‌خبر -

مسعود بصیری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مدافعان حرم با هوش سرشار و فهم درست ارزش آدمی که دلیل خلقت بشر است، از جان خود گذشته و کالای گرانبهایی را در نزد خداوند به دست آوردند.
وی اظهار کرد: شهدا نمونه بارز فهم درست از یک معامله بزرگ با خداوند هستند که اجازه ندادند جانشان کم بها از کفشان بیرون برود.
بصیری ادامه داد: شهید به معنای واقعی میان معبود و انسان است که می تواند الگوی عقلانیت و عاشقی در جهان امروز باشد.
رئیس بسیج رسانه گفت: شهید با گذشتن از جان خود تنها آخرت خویش را آباد نمی کند، او سعی می کند دنیای بهتری برای همنوعان و فرزندانش بسازد.
وی تصریح کرد: این الگو در میان بشر کمتر یافت می شود به خصوص که امروز انسانها عاقبت آینده دنیوی و اخروی خود را در معاملات کوچک و به بهای اندک از دست می دهند.
بصیری گفت: شهید می رود تا دنیای بهتری را برای ما بسازد و این الگویی است که فقط یک عقل کامل می تواند به آن دست یابد.
این فعال حوزه انتشار ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: شهیدان در همه امور سرلوحه حرکت ما قرار دارند و جوانان و نسل امروزی با توجه به رفتار و عملکرد و ولایت پذیری شهیدان می توانند جامعه خود را متحول سازند.
بصیری گفت: نسل امروز اگر بیش از گذشته از عملکرد و عقلگرایی شهدا با اطلاع شوند قطعا مسیری را به دست می آورند که آنان را زودتر به مقصود می رساند.
رئیس بسیج رسانه تاکید کرد: شهدا ستارگانی هستند که نور آنها برای هر کدام از ما یک مسیر راه برای رسیدن به حقانیت و معبود است.
اجتمام * 1095* 3063

نظر شما