شناسهٔ خبر: 25153130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اولویت بازیکن مدنظر استقلال برای فصل بعد

منبع: تسنیم

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا می‌خواهد فوتبال خود را در لیگی خارجی دنبال کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علی قلی‌زاده در مورد تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش در این بازی موقعیت خاصی نداشت و آنها فقط یک شوت زدند. تیم ما خیلی بهتر بازی کرد و فرصت‌های زیای را از دست دادیم. خودم هم یک پنالتی را از دست دادم که باید از کادر فنی و بازیکنان بابت از دست دادن این پنالتی عذرخواهی کنم. امیدوارم این پنالتی را در بازی‌های آینده جبران کنم.

هافبک - مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا در مورد ضربه پنالتی که از دست داد، تأکید کرد: من ضربه را محکم زدم و اگر توپ نیم سانتیمتر پایین‌تر بود، حتی اگر به تیر دروازه هم برخورد می‌کرد در نهایت تبدیل به گل‌ می‌شد. واقعاً ناراحت شدم که این پنالتی از دست رفت و این در حالی است که ما به سه امتیاز بازی دیروز نیازی مبرم داشتیم.

وی در مورد کم شدن شانس سایپا برای کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: کار ما سخت شد، ولی ناامید نیستیم و باید بازی آخر را ببریم و منتظر نتایج دیگر باشیم. حداقل امیدوارم که در پایان لیگ امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم. ما حتی این شانس را داریم که سوم شویم و سهمیه مستقیم بگیریم.

قلی‌زاده در مورد اینکه چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و مدیربرنامه‌هایم این مسائل را پیگیری می‌کند. اولویت من این است که فصل آینده لژیونر شوم و امیدوارم که همراه با تیم ملی هم به جام جهانی بروم و در لیست نهایی کی‌روش باشم. این موضوع می‌تواند در آینده فوتبالی من تأثیرگذار باشد.

نظر شما