شناسهٔ خبر: 25152299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشور؛

چهار تیم از خوزستان در لیگ برتر حضور دارند

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چهار تیم از خوزستان برای نخستین بار در لیگ برتر کشور، در فصل آینده شرکت می کنند که باید برای این امر مهم برنامه ریزی لازم انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا افشین حیدری روز دوشنبه در نشست با مسوولان آموزش هیات‌ های ورزشی خوزستان در اهواز، با تبریک حفظ سهمیه استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال اظهارکرد: باید به گونه ای عمل کنیم که فصل آینده هر چهار سهمیه خوزستان در لیگ حفظ شود، که این موضوع مورد استقبال استاندار واقع شده و در این خصوص برنامه ریزی لازم را انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه ورزش، نیازمند تحول و بروز رسانی است و این امر به وسیله آموزش محقق می شود افزود:مجموعه ‌ای که مقوله آموزش را جدی نگیرد، در رسیدن به اهداف خود موفق نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه آموزش انجام دادیم و امسال نیز نگاه ویژه ای به این موضوع داریم گفت: هیات های استانی و شهرستانی باید به مقوله آموزش نگرش مثبتی داشته باشند و در این راستا باید از نخبگان علمی جامعه استفاده کنند.
حیدری، به فعالیت بخش آموزش در بعد همگانی و به روز کردن فعالیت هیات‌های شهرستانی از نظر علمی اشاره کرد و افزود: در گذشته به بخش آموزش، توجه چندانی نشده است اما اکنون انتظار داریم که تمامی هیات ها بحث آموزش را جدی بگیرند.
وی در ادامه به استفاده غیر قانونی باشگاه ها از مکمل های ورزشی اشاره کرد و گفت: امسال پس
از جمع آوری اطلاعات از تمامی باشگاه های خوزستان، به صورت جدی با آن دسته از باشگاه های ورزشی که به توزیع داروهای نیروزا و مکمل تقلبی و غیرمجاز مشغول هستند، برخورد می کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: باید شرایطی فراهم شود که خانواده ها با اطمینان کامل فرزندان خود را به باشگاه های ورزشی بفرستند.
9879/ 6037

نظر شما