شناسهٔ خبر: 25152174 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس جمهور درگذشت آیت الله مهمان نواز را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ حبیب الله مهمان نواز، از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا،  رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ حبیب الله مهمان نواز، از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

 رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه سابق بجنورد و نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر خاطر شد.

این روحانی آگاه و وارسته، همه عمر پر برکت خود را خالصانه صرف ترویج ارزش های اسلامی و ارائه خدمات ارزشمند دینی و فرهنگی، از جمله برای مردم انقلابی و متدین آن دیار کرد که بی شک مردم شریف این استان قدردان زحمات و تلاش های ایشان خواهند بود.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان خراسان شمالی و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و در ایام پر برکت ماه شعبان المعظم، از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران

/۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

نظر شما