شناسهٔ خبر: 25151966 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار خانواده شهید مدافع حرم زوار حجتی:

همه مسوولان در راه اعتلای اهداف شهدا تلاش کنند

رئیس دفتر رئیس جمهور شهدا و ایثارگران را مایه افتخار ملت ایران دانست و بر تلاش همه مردم و مسوولان در راه تداوم و اعتلای راه، آرمان‌ها و اهداف شهیدان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، روز دوشنبه در حریان سفر به استان آذربایجان شرقی، به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده شهید مدافع حرم اکبر زوار حجتی دیدار کرد و گفت: امروز ایران در منطقه دارای امنیتی ممتاز است ‌و این امنیت مرهون رشادت ها و ایثار شهدای والامقام کشور و شهیدان مدافع حرم است.

رئیس دفتر رئیس جمهور، شهدا و ایثارگران را مایه افتخار ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: شهید زوار حجتی نه تنها مایه مباهات استان آذربایجان شرقی بلکه موجب افتخار و سرافرازی ملت ایران است.

واعظی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران الگوی مردم هستند که با نثار جان خود برای کشور امنیت آفرینی کردند، گفت: وظیفه همگان حرکت در مسیر تداوم راه شهیدان است و باید همه تلاش خود را برای اعتلای آرمان‌ها و اهداف شهدا به کار بگیریم.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران جایگاه والا و ارزشمندی نزد خدای متعال و ملت ایران دارند و امیدواریم دعای خیرشان برای سربلندی کشور در راستای پیشبرد برنامه‌ها و آبادانی میهن شامل حال همه مسوولان و ملت بزرگ ایران شود.

در این دیدار پدر شهید مدافع حرم اکبر زوار حجتی که خود از پیشکسوتان میادین دفاع و جهاد بوده با تقدیر از توجه دولت و مسوولان به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: افتخار میکنم که روزی خود برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب در میدان های جهاد در داخل مرزهای کشور بودم و امروز فرزندم در راه اعتلای اسلام و ارزشهای آن فراتر از مرزهای کشور جهاد کرده و به شهادت رسیده است.

نظر شما