شناسهٔ خبر: 25151396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر|کمبود نیروی انسانی مدارس استان با جذب سرباز معلم جبران می‌شود

R41363/P1486/S6,53/CT11

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بخشی از کمبودهای نیروی انسانی در مدارس استان بوشهر، با جذب سرباز معلمانی در رشته‌های مرتبط جبران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر غلامی ظهر امروز در نشست با کارشناسان آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب سرباز معلمان در آموزش و پرورش برای سال 97 خبر داد و اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در راستای تامین بخشی از کمبودهای نیروی انسانی در رشته‌های مرتبط با طرح طبقه بندی مشاغل معلمان سرباز معلمانی را در سال 97 جذب می‌کند.

وی با تاکید بر جذب سرباز معلم  در رشته‌های مرتبط و مورد نیاز آموزش و پرورش افزود: افراد داوطلب که دارای مدرک لیسانس در رشته‌های مرتبط با نیاز در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان هستند می‌توانند حداکثر تا 9 اردیبهشت به ادارات آموزش و پرورش مناطق آموزشی محل سکونت خود مراجعه کنند.

غلامی بیان کرد: افراد داوطلب باید دارای دفترچه آماده به خدمت با تاریخ اعزام تیرماه 97 و شهریور 97 و بدون مهر غیبت و بدون کسری خدمت باشند.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: افراد، پس از طی مراحل ثبت نام و مصاحبه موردی در هسته گزینش، در صورت اخذ تایید و تشخیص دارا بودن سلامت جسمی، روحی و روانی و در صورتیکه از سازمان نظام وظیفه تقاضای معافیت نکرده باشند جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه افراد برای گذراندن دوره آموزش نظامی و آموزش تربیت معلمی و شیوه‌های کلاس‌داری اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد:افراد نباید دارای کسر خدمت باشند و الزاما باید 2سال در آموزش و پرورش خدمت کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر، اولویت جذب سرباز معلم را  به داوطلبان مناطق محروم و روستایی دانست و تاکید کرد: در پایان شهریور 97 افرادی که مراحل نهایی جذب را گذرانده باشند برای تدریس به مناطق آموزشی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م

نظر شما