شناسهٔ خبر: 25150507 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تقدیر از 20 معلم و مربی قرآن در تویسرکان

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: امسال برای نخستین بار تقدیر از «هیئات تراز انقلاب» اجرایی می‌شود، در این مراسم از 7 هیئت مذهبی فعال شهرستان به عنوان «هیئت تراز انقلاب» تقدیر به عمل می‌آید.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین علی کاروند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: 75 مبلغ و مبلغه به عنوان شبکه تبلیغ این مجموعه در ایام و اعیاد شعبانیه فعال خواهند بود.
وی با بیان اینکه گفتمان دینی در مدارس، مساجد و حوزه های علیمه از برنامه‌های مهم این مجموعه در مناسبت‌های مختلف است افزود: 15 گفتمان دینی با موضوعات دین و زندگی، سواد رسانه‌ای و امامت و ولایت در اعیاد شعبان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه ماه شعبان همزمان با ولادت 5 تن از معصومین و دردانه‌های ولایت و امامت است اضافه کرد: 250 مراسم جشن و مولودی خوانی در مساجد و منازل شهر و روستا برگزار می‌شود.
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان ادامه داد: تقدیر از جوانان نمونه در حوزه قرآن و فرهنگ، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری 120 جشن، ویژه میلاد حضرت مهدی(عج) با همکاری هیئات مذهبی و مبلغین و قرائت مناجات شعبانیه در بین الصلاه مساجد و حسینیه از برنامه‌های این ایام است.
وی با اشاره به اینکه مراسم احیای نیمه شعبان سال گذشته با استقبال خوبی روبرو شد ابراز کرد: سنت حسنه احیای نیمه ماه شعبان امسال در مساجد جامع تویسرکان، فرسفج و سرکان برگزار خواهد شد، پیش بینی می‌شود حدود 250 نفر در این مراسم حضور یابند.

از «هیئات تراز انقلاب» تویسرکان تقدیر می‌شود
حجت‌الاسلام کاروند گفت: برگزاری 15 مسابقه فرهنگی به همت روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت در مساجد پیرامون غیبت امام عصر(عج) و برگزاری مسابقات‌قرآن با محور حفظ جزء 30 قرآن در 2 موسسه و 25 خانه قرآن شهرستان از برنامه‌های این ایام مبارک است.
امام جمعه موقت تویسرکان یادآور شد: برگزاری مراسم ختم صلوات جهت سلامتی امام زمان(عج) در 27 موسسه و خانه قرآن شهرستان و 150 سخنرانی پیرامون مباحث اعتقادی و مهدویت از دیگر فعالیت‌های قابل اشاره در این ایام است.
وی گفت: امسال برای نخستین بار تقدیر از «هیئات تراز انقلاب» اجرایی می‌شود، در این مراسم از 7 هیئت مذهبی فعال شهرستان به عنوان «هیئت تراز انقلاب» تقدیر به عمل می‌آید، همچنین 5 خانواده جانباز و ایثارگر تویسرکان نیز در این ایام مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
حجت‌الاسلام کاروند بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی مهدویت در 2 پایگاه هدف اوقات فراعت با همکاری شورای فرهنگی محلات، برپایی 20 ایستگاه صلواتی و برگزاری 5 حلقه مهدویت با محور پرسش و پاسخ پیرامون شبهات مهدویت به همت روحانیون مستقر، بومی و طرح هجرت از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان از گردهمایی مداحان، هیئات مذهبی و مبلغین و تقدیر از 20 معلم و مربی قرآن به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت معلم خبر داد.
انتهای پیام

 

نظر شما