شناسهٔ خبر: 25149829 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

پوربافرانی در گفت‌وگو با رسا:

حمله به سوریه نشان ضعف آمریکا و متحدانش است

دبیر فراکسیون کار و اشتغال مجلس با بیان اینکه حمله به سوریه نشان از ضعف آمریکا دارد، گفت: ساقط شدن موشک‌های آمریکا توسط ارتش سوری حاکی از اقتدار نظامی این کشور و عزم مردمی برای مقابله با متجاوزان است.

صاحب‌خبر -

عباسعلی پوربافرانی دبیر فراکسیون کار و اشتغال مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حمله خصمانه آمریکا به سوریه، گفت: این حمله ددمنشانه‌ ناشی از ضعف آمریکا و همدستانش بوده و به شدت محکوم ‌است.


وی افزود: بمباران سوریه توسط آمریکا براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب خیانت بزرگی است که صورت گرفته و به طور قطع آمریکا طرف شکست خورده خواهد بود؛ اما اینکه آمریکا به بهانه‌ تاسیسات شیمیایی بیاید و کشوری را بمباران کند متاسفانه ناشی از بد عهدی اوست.


پوربافرانی دلیل حمله آمریکا به سوریه را یک بهانه واهی و ناشی از تفکری دانست که خود آمریکا به آن مبتلا است، اظهار داشت: آمریکا مدام به بهانه‌های مختلف مسائلی را که خود به آن مبتلا است را به عنوان بهانه برای حمله به دیگران دستاویز قرار می‌دهد و حمله به سوریه یکی از آن موارد است.


دبیر فراکسیون کار و اشتغال مجلس با اشاره به قدرت دفاعی سوریه، ابراز کرد: امروز توان دفاعی سوریه تقویت شده و آمریکا نیز هیچ غلطی نمی‌تواند علیه کشور سوریه انجام دهد و ساقط شدن موشک‌های آمریکا توسط ارتش سوری حاکی از اقتدار نظامی این کشور و عزم مردمی برای مقابله با متجاوزان است.


وی با تاکید بر اینکه اقدام آمریکا و همدستانش از سوی ایران محکوم بوده و اجازه نخواهد داد به حقوق مردم مظلوم و مسلمان تجاوز شود، گفت: به طور قطع حکومت و مردم سوریه پاسخ این حملات را خواهند داد.


پوربافرانی تصریح کرد: آمریکا زمانی که دچار ضعف می‌شود برای جبران آن ضعفها و برای مقابله با کشورهایی که توان مقابله با آنها را ندارد به کشورهای دیگر آسیب می‌رساند به نوعی هدف همه تجاوزات مقابله با اسلام است.


دبیر فراکسیون کار و اشتغال مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع آمریکا و همدستانش در این باتلاقی که خودشان ایجاد می‌کنند گرفتار خواهند شد و این شکست درس عبرتی برای آمریکا و همدستانش در حوزه جهانی خواهد بود./813/ت۳۰۲/ق

نظر شما