شناسهٔ خبر: 25149747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پرونده باوئرمن با پرداخت غرامت ۱۴ هزار یورویی به ایران بسته شد

R1015159/P1435/S3,31/CT1

پرونده سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران با پرداخت جریمه به ایران بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده خروج بدون اجازه سرمربی آلمانی و پیشین تیم ملی بسکتبال از ایران در حالی هنوز با فدراسیون بسکتبال قرارداد داشت با پرداخت 14 هزار یورو به فدراسیون بسته شد.

علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال ضمن تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در قرارداد «درک باوئرمن» قید شده بود که اگر بدون اجازه ایران را ترک کند باید به فدراسیون جریمه بدهد و اگر ما هم زودتر پایان قرادادش او را اخراج کنیم باید به او غرامت بدهیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد قرارداد سرمربی آلمانی و پیشین تیم ملی و جریمه ناچیزی که بعد از حدود 2 سال پرداخت کرد گفت: عده‌ای که معتقدند قرارداد فدراسیون بسکتبال با باوئرمن یک قرارداد ترکمانچای و یک طرفه بوده، ار مفاد این قرارداد اطلاع درستی ندارند. 

درک باوئرمن در آبان ماه سال 1394 وی طی مذاکرات جدید با مسئولان فدراسیون بسکتبال، قراردادی 4 ساله تنظیم کرد.با این حال او در  آذر ماه سال 1395 در حالیکه فقط یک سال از قرارداد جدیدش با فدراسیون ایران می‌گذشت، اقدام به فسخ یک طرفه آن کرد تا بتواند تیم باشگاهی «وورزبورگ» را در بوندس لیگا  همراهی کند.

محمود مشحون، رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال زمانی که باوئرمن ایران را ترک کرد گفته بود: هیچ غرامتی نمی‌تواند ضربه‌ای که او به ما زده است جبران کند. او لطمات زیادی به ما زد و برنامه 4 ساله ما را با مشکل مواجه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما