شناسهٔ خبر: 25149294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

واعظی: شهدای مدافعان حرم دافع توطئه دشمنان است

به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز دوشنبه در جریان سفر به تبریز با حضور در منزل شهید مدافع حرم'اکبر زوار جنتی' ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز دوشنبه در جریان سفر به تبریز با حضور در منزل شهید مدافع حرم'اکبر زوار جنتی' ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و تلاش‌های این شهید بزرگوار اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، داعش هنوز در مرز ایران باقی مانده بود؛ خون شهدا افتخار کشور، نظام و دین است.
وی گفت: مادامی که مدافعان حرم هستند، هیچ توطئه داخلی و خارجی نمی‌تواند اثرگذار باشد.
واعظی خطاب به خانواده شهید زوار جنتی افزود: با توجه به فشرده بودن برنامه‌های رییس جمهوری در جریان سفر به تبریز، بنده به نمایندگی از ایشان در خدمت شما هستم و شهید شدن این فرزند بزرگوار را هم تبریک و هم تسلیت عرض می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: امید است خداوند این توفیق را عنایت کند تا بتوانیم راه این شهید را ادامه دهیم و در راستای صیانت از اهدافی که شهیدان برای آن جنگ کردند، تلاش کنیم.
'اکبر زوار جنتی'، نوزدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی است که در پایگاه تیفور شهرستان حمص سوریه بر اثر بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به درجه شهادت نائل شد.
6132/518
انتهای پیام

نظر شما