شناسهٔ خبر: 25148554 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آخرین اخبار از تجمعات کازرون

رئیس شورای شهر کازرون اعلام کرد:‌ خواست اساسی مردم این شهر این است که تا اتمام فرایند دقیق کارشناسی، این طرح شهرستان جدید انجام نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران، محسن روزبهی رئیس شورای شهر کازرون  اعلام کرد: خوشبختانه اعتراض‌ها تمام‌شده و شهر در آرامش است.

او ادامه داد: خواست عموم مردم را به مسئولین کشور منتقل کرده‌ایم و آن‌ها هم قول داده‌اند در راستای منافع و خواست عمومی مردم کازرون تصمیم بگیرند و همچنین تا به دست آمدن نتیجه‌ای کارشناسی نسبت به طرح جداسازی، هیچ اقدامی انجام نشود.

رئیس شورای شهر کازرون درباره خواست اساسی مردم این شهر تصریح کرد: مردم می‌گویند که ما سابقه چند هزارساله داریم و اینکه بخش‌هایی از این شهر جدا و شهرستان جدیدی تشکیل شود به‌نوعی هویت تاریخی، طبیعی و مذهبی کازرون را جدا می‌کند و این برای مردم قابل‌قبول و پذیرش نیست.

 

بهروزی بابیان اینکه بخش قائمیه و کوهمره نودان می‌خواهند به شهرستان تبدیل شوند، گفت: درخواست ما این است که تا اتمام فرایند دقیق کارشناسی، این طرح شهرستان جدید انجام نشود.

 

رئیس شورای شهر کازرون گفت: به لطف خدا اعتراضات در کازرون مدنی بود. مردم ثابت کردند که مطابق با خواست خودشان، اعتراض می‌کنند و هیچ‌گونه رفتار ساختار شکنانه‌ای نشان داده نشد.

 

این مقام محلی اضافه کرد: من از مردم خواهش می‌کنم که خواسته‌های خود را به مسئولین از جمله نمایندگان شورای شهر، فرماندار، امام جمعه و مسئولین محلی و استانی بگذارند و از حضور در خیابان و حرکت‌های میدانی پرهیزکنند و به‌هیچ‌وجه گوش به حرف کسانی ندهند که می‌خواند با حضور در میدان برای مقاصد دیگر سوءاستفاده کنند.

 

انتهای پیام

نظر شما