شناسهٔ خبر: 25148335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

امیدوارم پرسپولیس فصل را با یک برد شیرین به پایان برساند

پنجعلی: خوشحال شدم که علی کریمی سپیدرود را در لیگ برتر نگه داشت

کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است که این تیم باید با برد فصل را به پایان برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، پرسپولیس در حالی در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که بازی را با نتیجه  2 بر 1 به میزبان خود واگذار کرد تا چهارمین شکست سرخپوشان در لیگ هفدهم به ثبت برسد.
سید محمد پنجعلی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس، در گفت و گویی که با «ایران آنلاین» داشت، درباره این بازی چنین توضیح داد: « بازی خوبی بود اما من اعتقاد دارم بازیکنان پرسپولیس باید با انگیزه بیشتری بازی کنند. درست است که تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده اما به نظرم بچه ها در بازی بعد مقابل سپیدرود به پیروزی برسند تا فصل را با یک برد شیرین به پایان برسانند.»
وی درباره این که پرسپولیس می تواند در بازی آخر سپیدرود را شکست دهد یا خیر، چنین پاسخ داد:« به هر حال، فوتبال است و نمی شود پیش بینی کرد اما امیدوارم که این اتفاق بیفتد و پرسپولیس با یک برد خوب فصل را تمام کند.»
پنجعلی در خصوص این که علی کریمی توانست سپیدرود را در لیگ برتر نگه دارد، چنین واکنشی داشت:« واقعا خوشحال شدم که علی تیم را نگه داشت. او واقعا روزهای سختی را سپری کرد. کریمی جزو معدود مربیان فوتبال ایران است که تاثیر زیادی روی نیمکت تیمش دارد و با این که سپیدرود مشکلات زیادی داشت اما در نهایت، موفق شد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.»
وی درباره این که آیا کریمی می تواند به یک مربی موفق تبدیل شود یا نه عنوان کرد:« چرا که نه. کریمی تجربه اولش در لیگ برتر بود. او همان طور که در دوران بازیگری یک بازیکن باهوش بود، در مربیگری هم استعداد دارد و می تواند به موفقیت برسد.»
پنجعلی درباره تقابل کریمی با پرسپولیسی ها در بازی پایانی لیگ هم گفت:« این موضوع بسیار جالب خواهد بود. این تقابل ها از جذابیت های فوتبال است و امیدوارم یک بازی قشنگ را در هفته آخر ببینیم.»
این پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی هفته آینده سرخپوشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات، چنین گفت: « بازی های لیگ قهرمانان آسیا همه سخت است اما پرسپولیس هفته قبل یک بازی سخت مقابل السد قطر داشت که خیلی قدرتمندتر از الجزیره امارات است و من فکر می کنم که پرسپولیس با برنامه ریزی خوب، به سلامت بتواند از این مرحله عبور کند.»

نظر شما