شناسهٔ خبر: 25147876 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

25 برنامه در هفته سلامت در مه ولات برگزار می شود

تربت حیدریه - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: 25 برنامه در گرامیداشت هفته سلامت در شهرستان مه ولات برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

دکتر عبدالعلی حبیبی دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: برنامه های هفته سلامت با شعار'سلامت برای همه' از یکم اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده است.
وی غبار روبی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بخش مرکزی و شادمهر، برگزاری جشنواره غذای سالم، دیدار فعالان عرصه سلامت با امام جمعه و فرماندار شهرستان، نواختن زنگ سلامت در مدارس، تهیه بروشور و نصب بنرهای اطلاع رسانی و آموزشی در سطح شهرستان و تست قند خون رایگان در مراکز بهداشتی درمانی را از جمله برنامه های این شبکه در هفته سلامت اعلام کرد.
وی افزود: حضور پرسنل شبکه بهداشت و درمان در نماز جمعه، انجام برنامه های آموزشی در سطح مدارس در زمینه پیشگیری از بیماریها، تجلیل از همکاران و فعالان عرصه سلامت، برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزار نماز جمعه و ارائه خدمات سلامت، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع سلامت از دیگر برنامه های هفته سلامت در شهرستان مه ولات است.
حبیبی تصریح کرد: در هفته سلامت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و اصلاح روش های زندگی در تامین سلامتی، جلب مشارکت مردم در راستای توجه به نقش سلامت برای داشتن جامعه ای سالم، جلب مشارکت های سازمانهای غیر دولتی و مردم نهاد در حوزه سلامت، برجسته سازی موفقیت ها و دستاوردهای حوزه سلامت و اجرای طرح خطر سنجی برگزار می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، عیادت از بیماران در بیمارستان و منزل، برپایی نمایشگاه، ویزیت رایگان بیماران در یکی از روستاهای محروم، برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس با موضوع سلامتی و برگزاری جلسه سلامت و امنیت غذایی در محل فرمانداری از دیگر برنامه های هفته سلامت در این شهرستان است.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744

نظر شما