شناسهٔ خبر: 25147122 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در روز رادیو صورت می گیرد:

حضور قدیمی های رادیو در برنامه خانوادگی رادیو ایران

در روز رادیو قدیمی های این رسانه شنیداری مهمان برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران هستند. همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در اولین هفته اردیبهشت ماه باشید. افسانه بایگان، ستاره دهه 60 سینمای ایران، کارنامه پرباری از ایفای نقش‌های رنگارنگ دارد که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارد. او در تلویزیون هم ایفاگر نقش‌های متفاوت در سریال‌هایی همچون تنهاترین سردار، سربداران، سرنخ، روزهای زندگی، با من بمان، پیامک از دیار باقی، وضعیت سفید، پریا، شوق پرواز، راه طولانی و... بوده است. رادیو، یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌هایی است که وارد ایران شد و تا همین چند سال قبل یکی از محبوب‌ترین رسانه‌هایی بود که صدایش را در همه جا می‌توانستی بشنوی. رسانه ملی ، حق استفاده قانونی از عروسک محبوب جناب خان را خرید. رییس رسانه ملی با اشاره به ظرفیت های فراوان استان خوزستان ، مردمان نجیب ، مقاوم و رشید این استان و مشکلات آنها تاکید کرد : رسانه ملی آماده است با همه توان درجهت رفع مشکلات مردم استان تلاش کند و هرکاری که بتوانیم برای توسعه خوزستان انجام می دهیم. معاون سیما در حکمی علی فروغی را به سمت «مدیر شبکه سه سیما» منصوب کرد. معاون سیما در حکمی علی اصغر پورمحمدی را به سمت «قائم مقام معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور سیما » منصوب کرد. مسئول دبیرخانه نخستین رزمواره مدافعان حرم گفت: اختتامیه نخستین رزمواره مدافعان حرم 24 اردیبهشت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود. «من شب‌ها بیدارم، چون انرژی‌‌ام را از ماه می‌گیرم، آدم‌های دیگری هم هستند که شب‌ها بیدارند و به کارهایشان می‌رسند، چون شب‌ها حالشان بهتر است. آدم‌‌های زیادی هم هستند که انرژی‌ خود را از خورشید می‌گیرند، اینها آدم‌های روز هستند...» آیین افتتاحیه رادیو کتاب و رونمایی از پایگاه جامع کتاب گویا، صبح روز گذشته و همزمان با سالروز تاسیس رادیو در ایران با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما، دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و جمعی از مدیران و برنامه‌سازان رادیو در استودیوی شماره 8 ساختمان شهدای رادیو برگزار شد. صحبت از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و تلگرام و لزوم جایگزینی آن با یک پیام‌رسان ایرانی، این روزها به حرف و دغدغه اول بسیاری از مردم جامعه تبدیل شده است. فضای مجازی با گسترش روزافزون، امکانات جدید و

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، شایسته جعفریان تهیه کننده این برنامه گفت: رمضان علی میر زنجانی از نویسنده های قدیمی رادیو و هرمز شجاعی مهر که چندین سال گوینده برنامه «راه شب» بودند در استودیوی «خانه و خانواده» حضور دارند.

همچنین سیما فردوسی و دکتر محمدرضا شریفی روان شناس و از پایه گذارانی که بحث روانشناسی در برنامه های «خانه و خانواده »را برنامه ریزی کردند، حضور دارند.

گزارش پشت صحنه از همین برنامه، اجرای بخش کودک توسط عذرا وکیلی گوینده رادیو ،گفتگو با برنامه سازان قدیمی برنامه خانواده رادیو ایران همچون فرهنگ جولایی و فریبا فاضل و محمد طارمی از دیگر بخش های این برنامه است.

«خانه و خانواده» سه شنبه ساعت 9تا 10:30 صبح با گویندگی زهرا رحیمی و شایسته جعفریان از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما