شناسهٔ خبر: 25146877 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رقابت ۱۲ قاری و ۹ حافظ در آخرین روز مرحله مقدماتی مسابقات قرآن

چهارمین روز رقابت‌های سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در نوبت صبح شاهد رقابت ۹ نفر در رشته حفظ کل و ۱۲ نفر در رشته قرائت تحقیق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین روز رقابت‌های سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در نوبت صبح شاهد رقابت ۹ نفر در رشته حفظ کل و ۱۲ نفر در رشته قرائت تحقیق است.

از دیگر برنامه‌های روز چهارم این مسابقات در نوبت صبح اجرای گروه تواشیح الغدیر تهران و نیز تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط یکی از قاریان نوجوان کشورمان است.

براساس این گزارش علی عقیل البطاط از عراق، عمر حماد فطری از تانزانیا، نبات بایوف عسگر از قزاقستان، روسلان الچیو از گرجستان، عبدالعزیز کوروم بایف از قرقیزستان، توی غون ابراهیم جهانگیری از ازبکستان، هلال عبدالحمید محمد آدم از سودان، عبدالمجید ناصر از اتیوپی و موسی سالفو اساکا از بنین در رشته حفظ کل با حضور در جایگاه به سوالات هیئت داوران پاسخ می‌دهند.

همچنین در رشته قرائت تحقیق نیز کیاو از میانمار، محمو کمارا از سیرالئون، موسی اسماعیل از غنا، نماینده کشور نیجر، ایریاسا سایدی از زیمبابوه، رضا کاظم اف از گرجستان، کریستین خاویر سریلا از آرژانتین، محمد فهیم اکبر از آلمان، محمدبن حمدان بن سعید الذهری از عمان، سیدمصطفی حسینی از ایران، محمدعثمان رمضانی از ترکیه و علیرضا رضایی از افغانستان با حضور در جایگاه به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند.

نظر شما