شناسهٔ خبر: 25146648 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«اشباح جنگل سوخته» به نمایشگاه کتاب می آیند

جدیدترین کتاب مهدی رجبی با عنوان «اشباح جنگل سوخته» توسط انتشارات فنی ایران (کتابهای نردبان) در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، «اشباح جنگل سوخته» روایتی درباره‌ محیط زیست و شیوه‌ی برخورد با آن است. رجبی در این کتاب به سراغ خرافه‌های موجود درباره‌ی حیوانات رفته و به باورهای نادرست درباره‌ی جغد اشاره کرده است.

براساس این گزارش، مهدی رجبی که بیشتر با آثار فانتزی خود شناخته می‌شود، امسال  موضوع سه کتاب خود را محیط زیست  و مسائل مربوط به آن قرار داده است. از این نویسنده در زمستان ۹۶ دو اثر «اندوه بالابان» در مورد قاچاق پرندگان شکاری، و کتاب «گلوله و پلنگ» درباره ی شکار بی‌رویه‌ی حیوانات در زمان قاجار منتشر شده است و قرار است کتاب «اشباح جنگل سوخته»  نیز برای نخستین بار در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اختیار نوجوانان قرار بگیرد.

به گفته‌ نویسنده  «اشباح جنگل سوخته»،  این اثر زندگی دختری به نام بلوط را روایت می‌کند که در حادثه‌ سقوط یک درخت، پاهایش آسیب‌ دیده‌اند. حادثه‌ایکه عده‌ای سعی دارند با باوری خرافی آن را به شوم بودن جغدها نسبت بدهند. پسرعموی بلوط اما بر خلاف بقیه رازهایی درباره‌ جغدها می‌داند. رازهایی که گذشته و حال آدم‌های شهر مرموز را به هم پیوند می‌دهد. بلوط هم ناخواسته درگیر ماجراهای عجیبی می‌شود که در پس پرده جریان دارند و ...

این کتاب توسط محبوبه اسفندیاری تصویرگری شده و به قیمت ۸ هزارتومان در ۸۰ صفحه وارد بازار کتاب کودک و نوجوان شده است.

نظر شما