شناسهٔ خبر: 25145745 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گلایه رکابزن المپیکی ایران از بدقولی مسئولان تبریز

پورسیدی: نه شهرداری تبریز حقوقمان را داده و نه جوایز تور آذربایجان پرداخت شده است

رکابزن المپیکی ایران گفت: در حالی که باید برای بازی های آسیایی آماده شویم اما هر روز پله های باشگاه شهرداری تبریز را بالا و پایین می رویم تا حقوق خود را که ۱۶ ماه است پرداخت نشده، بگیریم.

صاحب‌خبر -

میرصمد پورسیدی در گفتگو با ایسنا درباره‌ی پرداخت نشدن قراردادش از سوی باشگاه شهرداری تبریز  و جوایز تور آذربایجان بیان کرد: تبریز مهد دوچرخه سواری ایران و آسیا است  اما تیم پتروشیمی تبریز که سالها تیم اول آسیا بود منحل شد  و نفرات تیم کامل به تیم شهرداری تبریز منتقل شدند. تیم شهرداری تبریز هم کم کم منزوی شد و الان هم علنا دیگر تیم داری نمی‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست. نکته جالب اینکه ۱۶ ماه هم هست که شهرداری تبریز حقوقی به ما پرداخت نکرده است.

 او ادامه داد: حتی در تور آذربایجان ایران هم شرکت کردیم اما نزدیک ۸ ماه است جوایز آن پرداخت نشده است. لطفا مسئولان ورزش آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز نسبت به این اتفاقات پاسخگو باشند.

رکابزن المپیکی ایران با اشاره به مشکلات مالی خود تصریح کرد: من ۱۵ سال  است در دوچرخه سواری هستم و در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ نفر اول رنکینگ آسیا شدم. همچنین چندین پیراهن طلایی تورهای بین المللی و معتبر آسیایی را گرفته ام. در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ هم مدال نقره کسب کردم. در حال حاضر هم برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا تلاش می کنم اما مسئله این است که برای انجام  تمرین خوب و داشتن امکانات و تغذیه مناسب  باید هزینه کرد. چراکه تمام این عوامل در نتیجه کارم  ۱۰۰درصد تاثیر خواهد داشت اما وضعیت باشگاه شهرداری تبریز به گونه ای است که حقوق های ما را پرداخت نکرده و ٦ ماه هم هست که به علت مشکل مالی، باشگاه در هیچ مسابقه ای حاضر نشده است.

پورسیدی با اشاره به در پیش بودن بازی های آسیایی جاکارتا تاکید کرد: در حال حاضر رقبای ما در اردو هستند و برای بازی های آسیایی آماده می شوند اما  ما هم هر روز  پله های  باشگاه شهرداری تبریز  را بالا  و پایین می‌رویم و در حال رفت و آمد به اتاق مسئولان هستیم تا پول خود را بگیریم. در حالی که نباید ورزشکار ملی در این شرایط قرار بگیرد. لطفا مسئولان کمی توجه داشته باشند چراکه ما عمر و جوانی خود را  برای افتخارآفرینی در ورزش قهرمانی  و بالا بردن پرچم ایران  گذاشتیم  اما متاسفانه با کم لطفی مسئولان شرایط و وضعیت برای رشد و پیشرفت اصلا خوب نیست.

انتهای پیام

نظر شما