شناسهٔ خبر: 25145497 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت سنگین قاریان قرآن در چهارمین روز مسابقات بین‌المللی/ تلاوت نماینده ایران تا دقایقی دیگر

چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رقابت قاریان و حافظان قرآن آغاز شد و نماینده کشورمان در رشته قرائت باید تا دقایقی دیگر برروی جایگاه برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس سید‌مصطفی حسینی نماینده کشورمان در چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قران کریم برروی جایگاه می‌رود.

امروز مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ کل در دو بخش بزرگسالان و روشندلان پی‌گیری می‌شود و در نوبت صبح به ترتیب نمایندگان کشور‌های عراق، میانمار، قزاقستان، تانزانیا، سیرالئون، گرجستان، قنا، قرقیزستان، نیجر، زیمباوه، آرژانتین، ازبکستان، آلمان، سودان، عمان، اتیوپی، ایران، بنین، ترکیه و افغانستان برروی جایگاه می‌روند.

علیرضا رضایی از کشور افغانستان یکی از قاریان برجسته حاضر در این دوره از مسابقات است که او هم امروز و در نوبت صبح تلاوت خواهد کرد. رضایی درحال حاضر مقیم مشهد مقدس است و باحضور در جلسات مختلف این شهر و همین‌طور محافل حرم امام رضا(ع) توانایی بسیار بالایی در تلاوت قرآن کریم کسب کرده است.

وی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مقام اول مسابقات قرآن استان خراسان رضوی در رشته قرائت را کسب کرد.

تلاوت قاری نوجوان و اجرای مدیحه‌سرایی توسط گروه الغدیر تهران از برنامه‌های جانبی مسابقات امروز است.

مصطفی اصفهانیان دیگر نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات است که روز گذشته در دور مقدماتی برروی جایگاه رفت و به سؤالات داوران به درستی پاسخ داد.

این مسابقات در نوبت بعد از ظهر هم با برگزاری ادامه مرحله مقدماتی بزرگسالان پی‌گیری و این بخش امروز به پایان می‌رسد. 

انتهای پیام/

نظر شما