شناسهٔ خبر: 25145367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور مسئولان در نمازهای جماعت نیاز است

خبرگزاری شبستان:رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: حضور مسئولان در نمازهای جماعت نیاز و مصداقی از رفتار جامعه اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر، رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در ستاد اقامه نماز شهرستان تیران و کرون با اشاره به لزوم توجه به فعالیت هایی که در جامعه اسلامی نیاز به توجه است، اظهارداشت: حضور مسئولان در جمع مردم همانند نماز جماعت نمونه ای از رفتار جامعه اسلامی و یک ضرورت است.

 

وی افزود: حضور مسئولان در مساجد و در جمع مردم مایه امیدواری و حضور بیشتر مردم هم خواهد شد که مدیران در مناسبت ها و اوقات مختلف در مساجد حضور پیدا کنند.

 

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه سرمایه گذاری برای جذب نسل جدید به مساجد باید فراهم شود، تصریح کرد: جلسات آموزشی ویژه افراد اثرگذار و فعالان فرهنگی  امسال تشکیل می شود که روش های برنامه ریزی و اقدامات لازم در این جلسات تشریح خواهد شد.

 

وی ادامه داد: روحانیون، هیئت امنا مساجد، تشکل های دینی و مدیران مراکز فرهنگی از جمله گروه های هدف برای آموزش های امسال هستند که ارزیابی از دستگاه های اداری و ستادهای اقامه نماز شهرستان ها هم انجام می شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به ارزیابی اسل گذشته ستادهای اقامه نماز شهرستانی یادآورشد: ستاد اقامه نماز شهرستان تیران و کرون به عنوان ستاد فعال و رتبه اول استان اصفهان شناخته شده که از فعالیت های فرماندار به عنوان مدیراجرایی شهرستان، امام جمعه و دبیر ستاد تجلیل خواهد شد.

 

نظر شما