شناسهٔ خبر: 25144780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهدای مدافع حرم در مقابل فتنه‌های دشمنان بصیرت داشتند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهدای مدافع حرم در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بصیرت داشتند و این بصیرت تمام‌ انسان‌ها را از مسیر انحرافی نجات می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت یادوخاطره نخستین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی شهید بصیری پور که در هیات حسینی خوسف برگزار شد، اظهارداشت: مقام اهل بیت(ع) در نزد دوستان و بیگانگان یک جایگاه قابل قبولی است.

وی گفت: شهدای مدافع حرم در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بصیرت داشتند و این بصیرت تمام‌ انسان‌ها را از مسیر انحرافی نجات می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان گزینه های گمراه کننده را روی میز دارند و گروه های تکفیری و داعش را به وجود آوردند تا عراق و سوریه را تصرف کنند، آن ها یک ظاهر و یک باطن دارند و دشمنان با ظاهر خود کسانی که بصیرت ندارند را فریب می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: فلسطین یک جایگاه تاریخی خاصی دارد و دشمنان نیز این کشور را بیش از 70 سال اشغال کردند و این منطقه را همواره در آشوب قرار دادند تا رژیم صهیونیستی در حفاظت شود.

وی ادامه داد: غربی ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی تکفیری ها را در کشورهای منطقه تجهیز کردند اما مدافعان حرم و نیروهای نظامی تمام برنامه‌های کارشناسی شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن می خواهد مسلمانان به وحدت نرسند چرا که اگر به وحدت رسیدند آن ها شکست می خورند، خاطرنشان کرد: از صدر اسلام کشورهای غربی پشت تمام خرابکاری ها وشیطنت ها بودند و امروز هم همان گونه است و آن چیزی که می تواند جلوی این شیطنت ها را بگیرد بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهارکرد: آن ها به دنبال این بودند که از طریق مرز وارد کشور شوند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر حضور مدافعان حرم نبود امروز باید در کشور با دشمنان می جنگیدیم.

 وی گفت: امروز باید دشمنان را بشناسیم و هرکسی که به نفع بیگانه حرف بزند یا افکار بیگانان را دنبال کند و تفرقه بیاندازد، نفوذی دشمن است./880/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما