شناسهٔ خبر: 25144466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکلیف قهرمانی به روز پایانی رقابت ها موکول شد

آلگری: بازی خوبی انجام ندادیم/ناپولی خیلی خوب حفظ توپ کرد

سرمربی یوونتوس پس از شکست مقابل ناپولی گفت:نمی دانم که یوونتوس در این بازی بدترین بازی خود را در طول فصل به نمایش گذاشت یا نه؟ اما ما در حین بازی خوب عمل نکردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در حساس ترین دیدار از هفته سی و چهارم رقابت های سری آ ایتالیا یوونتوس صدرنشین میزبان ناپولی بود که این دیدار با برتری ناپولی به پایان رسید تا فاصله امتیازشان با بیانکونری تنها یک امتیاز شود و ۴ هفته باقی از سری آ رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی در کالچو شاهد باشیم.

آلگری، سرمربی یوونتوس پس از این شکست خانگی گفت: نمی دانم که یوونتوس در این بازی بدترین بازی خود را در طول فصل به نمایش گذاشت یا نه؟ اما ما در حین بازی خوب عمل نکردیم. پیروزی در هر بازی سخت است و به نظرم قهرمانی در سری آ به آخرین روز بازی ها کشیده خواهد شد.

وی افزود: من فقط در این بازی دیبالا را در ترکیب تغییر دادم چون در این دیدار نیاز به پوشش دفاعی و قدرت بدنی بالا بود به همین خاطر مانژوکیچ را به میدان فرستادم. ناپولی پس از برد ما شایسته ستایش است. ناپولی خیلی خوب حفظ توپ کرد و آنها خوب بودند. نتوانستیم در این بازی ضد حملات سریع را انجام دهیم و تمرکز کافی نداشتیم.

انتهای پیام/ر

 

نظر شما