شناسهٔ خبر: 25143814 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دلیری:

نتیجه استارتاپ‌ها در اقتصاد کشور تاثیرگذار خواهد بود/ آمار استارتاپ‌ها از دست خارج شد

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی با اشاره به برگزاری استارتاپ‌های فراوان در کشور گفت:به نتیجه رساندن آن‌ها در اقتصاد کشور تاثیر گذار خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی اظهار کرد: استارتاپ‌ها از دل شتابدهنده‌ها بیرون می‌آیند و هم اکنون نزدیک به ۴۰ شتابدهنده در کشور وجود دارد. معاونت علمی از ابتدای تشکیل استارتاپ‌ها تاکنون از شتابدهندها حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمار استارتاپ‌ها از دست خارج شده است، زیرا در هر جای کشور، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استارتاپ برگزار می‌کنند.

دلیری اظهار داشت: اشتغال آینده از طریق  استارتاپ‌ها شکل می‌گیرد و می‌توان گفت برگزاری استارتاپ‌ها و به نتیجه رساندن آن‌ها در اقتصاد کشور تاثیر گذار خواهد بود به همین دلیل به این حوزه توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی با اشاره به بیشترین حوزه‌ای که استارتاپ‌ها به آن ورود می‌کنند افزود: فناوری اطلاعات و سپس زیست فناوری از جمله حوزه‌هایی هستند که استارتاپ‌ها به آن ورود می‌کنند؛ اما برخی استارتاپ‌ها به اقتضای فعالیت در استان‌ها مانند کشاورزی، معدن و... برگزار می‌شوند.

نظر شما