شناسهٔ خبر: 25143759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

باهدف ترویج فرهنگ وقف امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی

نصر: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گزارشی از امضای تفاهم‌نامه بین نهاد و اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین این نهاد و اوقاف و امور خیریه استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در ترویج فرهنگ انفاق و احیای سنت حسنه وقف منعقد شد، افزود: گسترش و تعمیق فرهنگ وقف، احسان و نیکوکاری، همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی و شناسایی افراد نیکوکار از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

کلامی با اشاره به اینکه این نهاد متعهد شد اهمیت و جایگاه وقف را برای خانوارهای تحت حمایت تبیین کند، گفت: در این زمینه هر دو طرف توافق کردند همایش سالانه تجلیل از خیران وفق را برگزار کنند.

وی یادآور شد: ابلاغ به مساجد تبریز برای کمک به تأمین جهیزیه نیازمندان، واگذاری محل های وقفی قابل استفاده برای اشتغال مددجویان و کمک به مددجویان معرفی‌شده کمیته امداد استان از محل اجرای وقف از تعهدات مهم اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به مدت و تاریخ اعتبار این تفاهم‌نامه، عنوان کرد: تفاهم‌نامه از تاریخ تنظیم تا دو سال اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام/

نظر شما