شناسهٔ خبر: 25142277 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فقهی زاده در گفتگو با مهر:

امیدواریم وزیر ارشاد از مسابقات بین المللی قرآن بازدید کند

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم که آقای صالحی در روزهای آتی که به پایان سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مانده است از این رویداد عظیم قرآنی بازدید کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن عصر دیروز در سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با عدم حضور وزیر ارشاد برگزار شد.

آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن باحضور حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

این مراسم در حالی برگزار شد که سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن حضور نداشت و این دومین باری است که مسابقات بین المللی قرآن با وعده حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی مسابقات ناکام می ماند.

در همین راستا عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: سید عباس صالحی وزیر ارشاد شخصا لوح های متعددی را امضا نموده و تمایل زیادی  برای شرکت داشتند و بنابر شرکت ایشان بوده است تا دیشب که مطلع شدیم در زمان مقرر شده جلسه هیئت دولت تشکیل شده و امکان حضور نداشتند.

وی در این خصوص که سازمان اوقاف و امور خیریه سازمانی ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شخصیت ارزنده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاملا قرآنی است و مشخصا به تمام سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت ها توجه به قرآن را ابلاغ کرده اند. همچنین کار در زمینه قرآن را یکی از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده  و امیدواریم که در روزهای آتی که به پایان سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مانده است از این رویداد عظیم قرآنی بازدید کنند.

گفتنی است، آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن بعد از ظهر دیروز در کنار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

نظر شما