شناسهٔ خبر: 25141788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ساری: قصد بی‌احترامی به هواداران یوونتوس را نداشتم

سرمربی ناپولی با وجود کم کردن فاصله با یوونتوس هنوز بیانکونریها را شانس قهرمانی می داند. او به حرکت زشت و جنجالی اش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از  مدیاست، ناپولی پیروزی ارزشمندی را در هفته سی و چهارم رقابت‌های سری A به دست آورد. تیم ساری که در ورزشگاه خانگی یوونتوس به میدان رفت توانست با گل دقایق پایانی کولیبالی به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

ساری، سرمربی ناپولی در نشست خبری بعد از  بازی، گفت‌: از نظر من کیفیت بازی بسیار بالا نبود و دو تیم نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند اما بسیار خوشحالیم که در نهایت سه امتیاز را به دست آوردیم. می خواستیم یوونتوس را در ورزشگاه خانگی خود وادار به عقب نشینی و استفاده از ضد حملات کنیم. اجاره فرصت سازی را به حریف قدرتمند خود ندادیم.

او ادامه‌ داد: با وجود این که در این دیدار حساس به پیروزی رسیدیم اما هنوز چیزی تغییر نکرده و یوونتوس در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. این تنها یک بازی بود و باید آن را فراموش کرد. چهار دیدار دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم. یوونتوس هنوز قوی ترین تیم ایتالیا است. آنها شش قهرمانی پیاپی دارند. یووه نماد فوتبال ایتالیا است و هر تیمی دوست دارد برابر آنها به پیروزی برسد و قدرت خود را محک زند.

ساری درباره تمدید قراردادش، گفت‌: من متاسفانه یا خوشبختانه هیچ روزنامه‌ای را نمی خوانم و به سخنانی که در این زمینه است توجهی نمی‌کنم.

سرمربی ناپولی درباره حرکت زشت و جنجالی خود در برابر هواداران یوونتوس، گفت‌: تنها می خواستم جواب کسانی را بدهم که به اتوبوس ما تف کردند و بدترین برخورد را داشت. ما اصلا قصد بی احترامی به هیچ هوادار یوونتوس را نداشتم. بیشتر هواداران یوونتوس انسان های خوبی هستند و به آنها احترام می‌گذارم. حرکت من تنها جواب به کسانی بود که به ما دشنام دادند تنها به این خاطر که از ناپل آمده بودیم.

انتهای پیام

نظر شما