شناسهٔ خبر: 25141275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کارشناس داوری: شفر داور را به سخره گرفت/ اخراج شجاعیان درست بود

پیروز سیف‌الله معتقد است در دیدار استقلال و پیکان یک پنالتی باید به سود استقلال اعلام می‌شد اما اخراج شجاعیان تصمیم درستی بود.

صاحب‌خبر -

کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داوری دیدار استقلال و پیکان و قضاوت اشکان خورشیدی گفت: ما یک داوری بهاری را شاهد بودیم و به نظرم این قضاوت زیبنده این دیدار نبود.

او ادامه داد: در ابتدا بگویم کارت‌هایی که داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی روی اعتراض‌هایشان گرفتند، اشتباه بود زیرا هم روی شجاعیان خطا صورت گرفته بود و هم خطایی که توسط فرشید اسماعیلی انجام شده بود، به درستی تشخیص داده شد. در نیمه نخست پنالتی روی شجاعیان صورت گرفت که داور آن را تشخیص نداد و اعتراض شجاعیان باعث شد کارت زرد بگیرد. البته این دلیل نمی‌شود که کارت قرمز او اشتباه باشد چون در صحنه‌ای دیگر داور می‌توانست به شجاعیان کارت زرد نشان بدهد و او در نهایت اخراج می‌شد.

سیف‌الله پور اضافه کرد: همچنین داور چهارم باید به شفر تذکر می‌داد. او بارها با دست زدن برای داور عملکرد خورشیدی را به سخره گرفت که شایسته نبود. در دقیقه ۳۲ تکل مشکل‌پور کارت زرد داشت که روی ضعف کمک‌داور، داور نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین ضربه‌ای تیام به سر مدافع پیکان با توجه به اینکه با استوک نبود، جریمه کارت زرد کافی بود ولی اگر ضربه با استوک به سر مشکل‌پور برخورد می‌کرد، جریمه مهاجم استقلال کارت قرمز بود.

این کارشناس داوری در پایان گفت: همچنین در صحنه‌ای خسرو حیدری باعث متوقف شدن مومنی شد که می‌توانست کارت زرد بگیرد. گل دوم پیکان نیز در شرایط سالمی به ثمر رسید.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما