شناسهٔ خبر: 25141248 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

حکاکی نماد جام جهانی ۲۰۱۸ روی دانه گندم +عکس

گرگ زابیواکا نماد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شد. یک هنرمند روی دانه گندم حکاکی بسیار زیبایی انجام داد که این حکاکی تصویر سه بعدی نماد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است

صاحب‌خبر -
پرشین وی: فدراسیون فوتبال روسیه سه نماد ببر سیبری، گربه و گرگ را به عنواننماد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی کرده بودند که با رای مردم نمادگرگ انتخاب شد زابیواکا نام یک گرگی است که به عنوان نماد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شدکه ولادیمیر آنیسکین تصویر سه بعدی از این نماد را روی بک دانه گندم حکاکی کرده است.

در فاصله کمتر از دو سال تا آغاز جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مسئولان برگزار کننده این رقابت‌هادر نهایت نماد رسمی این دوره از رقابت‌ها را اعلام کردند و یک گرگ را به عنوان نماد بیست‌و‌یکمین دوره جام‌جهانی انتخاب کردند.

پیش از این فدراسیون فوتبال روسیه سه نماد را برای انتخاب به عنوان نماد اصلی جام جهانیمعرفی کرده بود که به نوعی نشان‌دهنده آداب، رسوم و فرهنگ این کشور هستند.

ببر سیبری، گربه و گرگ سه نمادی بودند که با رای مردم کشور روسیه در یک نظرسنجیاینترنتی به عنوان سه نامزد انتخابی نماد جام‌جهانی روسیه معرفی شدند که در نهایتنماد گرگ به نام «زابیواکا» به عنوان نماد رسمی بیست‌و‌یکمین دوره جام‌جهانی فوتبال انتخاب شد.

ولادیمیر آنیسکین تصویر سه‌بعدی از زابی‌واکا (نماد جام جهانی ۲۰۱۸)، آرم رقابت‌ها و توپ فوتبال را روی یک دانه گندم حکاکی کرد.
 

نظر شما