شناسهٔ خبر: 25141160 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خاله بی‌رحم دانیال را کشت

زن جوان که به خاطر مشکلات روحی خواهرزاده سه ساله خود را در بهشت زهرا به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، جزئیات جنایت را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از عصر 28 فروردین امسال و به دنبال ناپدید شدن پسر بچه سه سالهای در بهشت زهرای تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پس از شکایت خانواده دانیال جستوجو برای یافتن او را آغاز کردند که پس از ساعتی جسد غرق در خون پسر بچه در گوشه سرویس بهداشتی قطعه 220 کشف شد.

همزمان با کشف جسد و با توجه به حساسیت ماجرا تیمی از کارآگاهان ویژه قتل زیر نظر سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در محل کشف جسد حاضر شده و تحقیقات برای کشف راز قتل را آغاز کردند.

پدربزرگ دانیال به کارآگاهان گفت: دانیال نوه دختری من بود و دختر من بود و او را همراه خالهاش برای فاتحه خواندن بر سر مزار همسرم به بهشت زهرا بردم. سرمزار بودیم که خاله دانیال دست او را گرفت و با هم به سرویس بهداشتی رفتند، اما پس از دقایقی متوجه شدم دانیال گم شده است .

پدر دانیال نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: خانه بودم که خواهر همسرم به خانه زنگ زد . همسرم جوابش را نداد و در ادامه به من زنگ زد. خواهر همسرم به من گفت پسرم (دانیال) با او و پدربزرگش به بهشت زهرا رفته اما گم شده است. همراه یکی از دوستانم به بهشتزهرا آمدیم. مدتی به دنبال پسرم گشتیم تا اینکه به ما خبر دادند دانیال پیدا شده است.

زمانی که به قطعه 220 رفتم تا بچه ام را تحویل بگیرم، متوجه شدم پسرم را کشتهاند. خواهر همسرم ـ خاله دانیال ـ با بچهدار بودن ما مشکل داشت و هر وقت میخواستیم به خانه آنها برویم، عنوان میکرد دانیال را نباید بیاورید.

در ادامه تحقیقات و با توجه به شواهد و دلایل بهدست آمده مبنی بر اینکه خاله دانیال به نام مریم 35 ساله آخرین شخصی بوده که با دانیال مشاهده شده و از سوی دیگر با توجه به اظهارات متناقض این زن و همچنین شکایت پدر مقتول از او، کارآگاهان تحقیقات از زن جوان به نام مریم را در دستور کار خود قرار داده و با هماهنگی رئیس دادگاه بخش آفتاب، مریم برای ادامه تحقیقات در همان روز جنایت دستگیر شد.

مریم در تحقیقات اولیه مدعی بود؛ حوالی ساعت 12 پس از اینکه پدرم به منزل خواهرم در خیابان قزوین مراجعه کرد و فرزند خواهرم به نام دانیال را آورد، سه نفری به سمت بهشت زهرا و مزار مادرم در قطعه 220 رفتیم. حوالی ساعت 2 بعدازظهر به محل مزار مادرم رسیدیم. من قصد رفتن به سرویس بهداشتی کنار قطعه 220 را داشتم و دانیال را با خودم به سمت سرویس بردم اما در بین راه دانیال پشیمان شد و برگشت.

به خیال این که دانیال نزد پدرم برگشته، خودم به سرویس رفتم اما زمانی که نزد پدرم رفتم و سراغ دانیال را گرفتم، او اظهار بیاطلاعی کرد.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف مظنون پرونده به ارتکاب جنایت گفت: سرانجام متهم ساعت 11 صبح یکم اردیبهشت لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل خواهرزاده سه سالهاش اعتراف کرد.

متهم پرونده درباره انگیزهاش گفت: زندگی برایم یکنواخت و شکنجهآور شده بود. از این زندگی خسته شده بودم. البته با خواهرم و شوهرش هم اختلاف داشتم که این اختلافات همیشگی بود و رفع میشد. از طرفی مدتی بود که به وسواس دچار شده بودم.

مریم ادامه داد: روز حادثه چاقویی زیر کاپشنم مخفی کرده بودم. با دیدن دانیال در بهشت زهرا یک لحظه تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. وقتی داخل سرویس بهداشتی رفتیم، کسی آنجا نبود و با چاقو چهارضربه به گردن دانیال زدم. چاقو را دوباره زیر کاپشنم مخفی کرده و در مسیر برگشت به خیابان پرت کردم. سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی، متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

نظر شما