شناسهٔ خبر: 25141057 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کاپیتان جدید در تیم سایپا

هافبک تیم فوتبال سایپا برای نخستین بار توانست بازوند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، درحالی تیم های سایپا تهران و گسترش فولاد تبریز از ساعت 18 در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که شاگردان دایی امیدوارند با پیروزی برابر یاران سامورایی ( آندرانیک تیموریان ) و توقف استقلال و ذوب آهن به رده دوم برسند و سهمیه آسیا را کسب کنند.

در این مسابقه که نیمه نخست آن با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید، علی قلی زاده، کاپیتان جدید سایپایی ها بود و توانست عملکرد مناسبی داشته باشد.

در این مسابقه که سایپا با ترکیب حامد فلاح زاده - رضا علیاری - محمد دانشگر - آرش رضاوند - علی قلی زاده - مهرداد کفشگری - رضا اسدی - رضا جعفری - امید خالدی - آرمان رمضانی - سارفو به میدان رفت، بازیکنان با سابقه ای مانند روزبه شاه علی دوست و ایوب کلانتری نیمکت نشین بودند و همین موضوع سبب شد تا قلی زاده کاپیتان جدید نارنجی پوشان شود.

قلی زاده متولد 1374 در اردبیل است و فوتبال خود را از سایپا آغاز کرد و سابقه بازی در تیم ملی ایران را دارد. همچنین او به احتمال زیاد در پایان فصل راهی اروپا خواهد شد تا جدید ترین لژیونر ایرلن لقب بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما