شناسهٔ خبر: 25141002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

قمری: پیش‌بینی می‌کنم دوچرخه‌سواری ۵ مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ کسب کند

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری پیش‌بینی کرد که رکابزنان کشورمان بتوانند ۵ مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خسرو قمری در پایان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که چرا بررسی عملکرد فدراسیون در سال 95 به سال 97 موکول شده است، گفت: قرار بود مجمع سال 95 در اسفند 96 برگزار شود، اما به سال 97 موکول شد. امیدواریم بتوانیم در آینده مجامع را به روز برگزار کنیم.

وی درباره انتقاداتی که در خصوص طرح سامانه ملی دوچرخه سواری در مجمع مطرح شد، گفت: ما باید اطلاعاتی از همه ورزشکاران داشته باشیم، به هر حال در هر کار جدیدی که انجام می شود انتقادات وجود دارد و نیاز است که شفاف سازی بیشتری صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره رویدادهای مهم سال 97 در این رشته عنوان کرد: دو رویداد مهم یعنی بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات کسب امتیاز برای حضور در المپیک را پیش رو داریم. خرید لوازم، برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و شرکت در مسابقات مختلف از جمله اولویت های ما در سال 97 است، من امیدوارم که در هر دو بخش بتوانیم به موفقیت هایی برسیم چرا که هر دو حوزه بسیار مهم هستند. 

قمری افزود: اندونزی در دوره های گذشته جزو کشورهایی نبود که جایگاهی در رده بندی مدالی در بازی های آسیایی داشته باشد، اما با توجه به میزبانی اش در سال 2018، برخی رشته ها را برگزار نمی کند و این خطری برای کسب مدال توسط ورزشکاران ما است. باید به ژاپن نیز اشاره کنم که با توجه به میزبانی اش در المپیک 2020 سرمایه گذاری زیادی در دوچرخه سواری کرده است، بنابراین کار ما بسیار دشوار خواهد بود. با این وجود من پیش بینی می کنم که دوچرخه سواران ایران 2 مدال، در بخش کوهستان و 3 مدال در بخش جاده و پیست در بازی های آسیایی کسب کنند.

وی ادامه داد: باید بگویم که با توجه به پوست اندازی دوچرخه سواری و خداحافظی تعدادی از قهرمانان پیشین این رشته موضوع داشتن تجربه بسیار مهم است و بر همین اساس رکابزنان باید در رقابت های مختلف برای کسب تجربه شرکت کنند. امیدوارم این فضا ایجاد شود که با حل مشکلات مالی بتوانیم به رکابزنان در کسب تجربه بیشتر کمک کنیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما