شناسهٔ خبر: 25140794 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اخبار چند خطی

تیم ملی موتورکراس ایران شب گذشته با ترکیب پیمان علی‌زاده و محمدحسین دانش‌پژوه در 150 سی سی و امیررضا ثابتی‌فر و علیرضا پرورش در 250 سی‌سی با سرمربیگری مهران همتیان راهی مالزی شد تا در راند اول و دوم مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا شرکت کند. این رقابت‌ها طی سه روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت در پیست شهر ترینگانو برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

تیراندازان ایرانی در روز نخست رقابتهای تیراندازی جامجهانی کرهجنوبی از رسیدن به فینال تفنگ بادی، تپانچه 25 متر و تراپ بازماندند. در تفنگ بادی 10 متر زنان زهرا هاشمی، الهه احمدی و نجمه خدمتی به ترتیب در ردههای 35، 48 و 71 قرار گرفتند و به فینال راه نیافتند. در تپانچه 25 متر زنان نیز هانیه رستمیان، گلنوش سبقت اللهی و آمیتیس جعفری در ردههای 48، 49 و 53 قرار گرفتند.

در چهارمین روز از رقابتهای لیگ جهانی والیبال نشسته که در مجموعه فرهنگی ورزشی صدرای تبریز در حال برگزاری است، تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به چهارمین پیروزی خود دست یافت و مقابل آلمان به برتری 3 بر صفر رسید. ملیپوشان ایران امروزدر آخرین دیدار دور مقدماتی لیگ جهانی به مصاف آمریکا خواهند رفت.

تیمهای ملی نوجوانان و جوانان وزنهبرداری ایران در حالی به رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان اعزام شدند که برای نخستین بار تیم وزنهبرداری دختران ایران با 4 ورزشکار در این مسابقات حضور دارند. اعضای چهار نفره تیم ملی نوجوانان بانوان متشکل از پارمیدا محمودی در دسته 58 کیلوگرم، الناز باجلانی در 63 کیلوگرم، مهدیه کلالی در دسته 69 کیلوگرم و سیده نرگس میرزکی در دسته 75+ کیلوگرم هستند.

احسان حدادی، پرتابگر دیسک ایران بامداد دیروز در سومین رویداد خود در فصل جدید در مسابقات لانگ بیچ لسآنجلس به میدان رفت و با پرتابی به طول 24/66 قهرمان شد. حدادی در دو رویداد قبل خود در چولاویستا و کالیفرنیا رکوردهای 85/68 و 04/67 را ثبت کرده بود.

نظر شما