شناسهٔ خبر: 25140353 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ماهانه 600 نفر در بیمارستان رجایی گچساران بستری می شود

محسن حیدرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماهانه 10 هزار بیمار در بیمارستان شهید رجایی و اوژانس این این مرکز درمانی معاینه می شوند.وی بیان

صاحب‌خبر - محسن حیدرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماهانه 10 هزار بیمار در بیمارستان شهید رجایی و اوژانس این این مرکز درمانی معاینه می شوند.
وی بیان کرد: هم اکنون 30پزشک متخصص در زمینه های مختلف در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.
حیدرپور گفت: این تعداد متخصص در زمینه های ارتوپد، حراج عمومی، رادیدلوژی، آزمایشگاه، جراح مغز و اعصاب، جراج گوش حلق و بینی، جراح کلیه و مجاری ادرار، متخصص داخلی، قلب، عفونی، نولوژیست، مغز و اعصاب، اعصاب روانی و طب اوژانس فعالیت دارند.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت:120 هزار بیمار در بیمارستان شهید رجایی و اوژانس این شهرستان در سال 96 ویزیت شدند که نسبت به سال 95 پنج درصد افزایش داشته است.
حیدر پور از افزایش تخت های بخش ای سی یو بیمارستان شهید رجایی گچساران خبر داد و گفت: تعداد تخت آی سی یو (مراقبت های ویژه) مخصوص بزرگسالان ، کودکان و نوزادان در این بیمارستان هشت تخت بوده که هم اکنون به 12 تخت رسیده است.
وی میزان اعتبار هزینه شده در این زمینه را هفت میلیارد ریال اعلام کرد.
حیدر پور ابراز کرد: هم اکنون بازسازی قسمتی از بخش اعصاب و روان با اعتبار 2 میلیارد ریال در دست اجراست که با بهره برداری ازاین طرح 10 تخت به تخت های این بخش افزوده خواهد شد.
وی ادامه داد: برای این بخش اتاق ایزوله، شوک الکترونیکی ای سی تی(ECT) مجزا در نظر گرفته شده که تا 2 ماه اینده به بهره برداری خواهد رسید.
حیدرپور میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این بخش را حدود ۴۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.
وی تصریح کرد: بخش جراحی 2 در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان با 22 تخت در سال گذشته راه اندازی شد.
وی ادامه داد: با راه اندازی این بخش هم اکنون تعداد تخت های بخش جرایی این بیمارستان به 50 تخت رسیده است.
وی تعمیر سیستم های گرماشی و سرمایشی با 2 میلیارد ریال اعتبار، بهسازی محوطه بیرون بیمارستان با 500 میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام شده در این بیمارستان ذکر کرد.
123 تخت در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان وجود دارد.
این بیمارستان دارای قدمتی بیش از 34 سال است.
شهرستان گچساران دارای سه بیمارستان شهید رجایی، صنعت نفت و بی بی حکیمه(س) است.
2082/1662
انتهای پیام

نظر شما