شناسهٔ خبر: 25139631 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رژیم صهیونیستی رهبران حماس را تهدید به ترور کرد

«یسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات و حمل و نقل رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) تهدید کرد در صورتی که حماس به انجام حملاتی علیه اهداف این رژیم دست بزنند، اسماعیل هنیه و دیگر رهبران این جنبش ترور خواهند شد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات و حمل و نقل رژیم صهیونیستی که تنها ۲ روز پیش رهبران حماس را تهدید به ترور کرده بود، بار دیگر اعلام کرد اگر حماس قصد انجام حملاتی به اهداف این رژیم در خارج را داشته باشد، سیاست ترور شخصیت‌های ارشد در غزه از سر گرفته می‌شود.

«یسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات و حمل و نقل رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) تهدید کرد در صورتی که حماس به انجام حملاتی علیه اهداف این رژیم دست بزنند، اسماعیل هنیه و دیگر رهبران این جنبش ترور خواهند شد.

کاتص در گفت‌وگو با «یدیعوت آحارونوت»، ادعا کرد: هنیه تهدید به حمله به اهداف اسرائیلی در خارج می‌کند، او را نصیحت می‌کنم کمتر صحبت کند و بیشتر احتیاط کند؛ در غیر این صورت اسرائیل بار دیگر سیاست ترور شخصیت‌های ارشد در نوار غزه را از سر خواهد گرفت.

وی سپس گفت: اگر حماس به اقدامات گفته شده روی آورد، قواعد بازی تغییر خواهد کرد و اسرائیل می‌داند چگونه به رهبران ارشد حماس دست پیدا کند. هنیه و رفقایش را نصیحت می‌کنم که قبل از انجام هر حمله‌ای علیه هدفی اسرائیلی در خارج، هزار بار فکر کنند.

کاتص حاضر به صحبت درباره ترور دانشمند فلسطینی «فادی البطش» در مالزی نشد و گفت: اسرائیل درباره اینچنین عملیات‌هایی صحبت نمی‌کند. مالزی به مکانی برای آموزش اعضای حماس تبدیل شده، اما ما به مالزی مانند یک دشمن نگاه نمی‌کنیم و می‌توانیم همانگونه که با ترکیه رابطه داریم، با مالزی نیز داشته باشیم.

وی سپس گفت، حماس در حال توسعه توانایی‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی خود است و رژیم صهیونیستی باید جلوی تهدید‌ها را بگیرد.

کاتص در حالی این اظهارات را اعلام کرد که تنها ۲ روز پیش رهبران حماس را تهدید به ترور کرده بود (جزئیات بیشتر).

فادی البطش سحرگاه دیروز در حال رفتن به مسجد برای اقامه نماز صبح بود که به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد، گروه‌های فلسطینی، موساد (سازمان اطلاعات و امنیت خارجی رژیم صهیونیستی) را در پشت‌پرده این اقدام می‌دانند.

نظر شما