شناسهٔ خبر: 25137122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

استقلال سه - پیکان دو / 3 امتیاز با تلفات برای استقلال

استقلال تهران در بازی دیدنی با نتیجه سه بر دو با وجود یک یار کمتر پیکان تهران را شکست داد.

صاحب‌خبر -
خرداد:استقلال تهران در بازی دیدنی با نتیجه سه بر دو با وجود یک یار کمتر پیکان تهران را شکست داد.

به گزارش خرداد، استقلال تهران در کورس نایب قهرمانی امروز با تیم پیکان تهران مصاف داد. این بازی با هیجان و دیدنی با برتری سه بر دو شاگردان وینفرد شفر همراه شد.

پیکان در این دیدار زود به گل رسید و نیمه اول را با برتری پشت سر گذاشت. در نیمه دوم تنها چهار دقیقه برای استقلال کافی بود تا مامه تیام و غفوری استقلال را پیش بیندازند.

برخلاف جریان بازی و حملات پی در پی آبی‌ها این پیکان بود که چهارمین گل این بازی را به ثمر رساند. بازی با تساوی پیش می‌رفت تا جایگاه استقلال تهران در جدول رده بندی تهدید شود تا اینکه امید ابراهیمی در دقیقه 90 برگ برنده استقلال را رو کرد.

استقلال با این پیروزی 51 و هم امتیاز سایپا شد اما با توجه به تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار گرفت. پیکان هم با 45 امتیاز رده پنجم را در اختیار دارد.

گزارش این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داوران: اشکان خورشیدی کمک ها: سعید قاسمی و قهرمان نجفی داور چهارم: علی بای؛  ناظر: ایرج نظری

اخطار:

کارت زرد: تیام و اسماعیلی، سید حسین حسینی و امید ابراهیمی از استقلال / سجاد مشکل پور از پیکان

کارت قرمز: داریوش شجاعیان

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور جپارف(جابر انصاری، 80)، فرشید اسماعیلی(بویان نایندنوف، 95)، علی قربانی(خسرو حیدری، 71) و مامه تیام

 

ترکیب پیکان:

سیدپیام نیازمند، سجاد مشکل پور(امیرحسین صادقی، 45)، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، محمد خدابنده لو(آرفن دافه، 58)، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی

 

شرح گل‌ها:

استقلال صفر - پیکان یک؛ آرمان قاسمی، دقیقه 13: خطای پشت محوطه جریمه استقلال تهران ضربه ایستگاهی برای بازیکنان پیکان ایجاد کرد. آرمان قاسمی با ضربه تکنیکی سیدحسین حسینی را تسلیم کرد و اولین گل پیکان در این دیدار را به ثمر رساند.

استقلال یک - پیکان یک؛ مامه بابا تیام، دقیقه 49: فشار حملات استقلال از ابتدای نیمه دوم روی دروازه پیکان ایجاد شد و ارسال کرنر روی دروازه پیکان با ضربه سر فرشید اسماعیلی درون محوطه جریمه به تیام رسید تا مهاجم سنگالی اولین گل استقلال را وارد دروازه پیکان کند.

استقلال دو - پیکان یک؛ وریا غفوری، دقیقه 53: پاسکاری در نیمه زمین پیکان با پاس به محوطه داریوش شجاعیان، توپ در اختیار نورافکن قرار گرفت و او با شوتزنی شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد اما توپ به مدافعان پیکان برخورد کرد و تغییر مسیر داد تا غفوری با ضربه‌ای راحت به دومین گلزن استقلال در این بازی تبدیل شود.

استقلال دو - پیکان دو؛ فراز امامعلی، دقیقه 63: برخلاف جریان بازی سانتر علی حمودی با ضربه سر فراز امامعلی به دومین گل پیکان تبدیل شد.

استقلال سه - پیکان دو؛ امید ابراهیمی، دقیقه 90: پاسکاری دقیق و حساب شده شاگردان شفر در این بازی برای سومین بار ثمره بخش بود. امید ابراهیمی با پاس درون محطوه برای فرشید اسماعیلی این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ ضربه اسماعیلی پس از برخورد با مدافعان به ابراهیمی رسید تا فرمانده این روزهای استقلال گل برتری این بازی را وارد دروازه پیکان کند.

 

گزارش بازی:

دقیقه 9: تا به اینجای بازی دو تیم حملات نصفه و نیمه روی دروازه یکدیگر داشتند و موقعیت خطرناکی ایجاد نشد. بارش باران با آغاز بازی جو ورزشگاه را تغییر داد.

دقیقه 14: سانتز زیبای سرور جپارف با ضربه سر بی دقت داریوش شجاعیان بی خطر بود و یک ضربه دروازه برای پیکان به همراه داشت.

دقیقه 16: مامه تیام درون محوطه جریمه پیکان با سانتر فرشید اسماعیلی صاحب موقعیت شد و ضربه محکمش پس از برخورد به تیرک عمودی راهی اوت شد.

دقیقه 20: فشار حملات آبی پوشان پس از دریافت گل بیشتر شده و بازی با گردش توپ بالای بازیکنان استقلال دنبال می‌شود؛ سانتر از جناحین روی دروازه پیام نیازمند این بار با ضربه سر تیام همراه شد اما بی ثمر بود.

دقیقه 28: سانتر امید نورافکن با دفع ناقص مدافعان پیکان پشت محوطه جریمه به پیکان رسید؛ ضربه پرقدرت هافبک ازبکستانی راهی به چارچوب دروازه حریف نداشت.

دقیقه 37: سیو سیدحسین حسینی در دو مرحله مانع از گلزنی فراز امامعلی شد.

دقیقه 38: سانتر آرمین سهرابیان با ضربه علی قربانی به اوت رفت؛ قربانی سعی داشت با ضربه آکروباتیک گلزنی کند اما ناموفق بود.

دقیقه 47: ضربه زاویه بسته علی قربانی با واکنش زیبای نیازمند راهی اوت شد.

دقیقه 72: بازی با حملات پی در پی استقلال پیگیری می‌شود و پیکان هم به بازی تدافعی روی آورده تا با ضدحملات روی دروازه استقلال زهردار عمل کند. در این دقیقه فرشید اسماعیلی از میانه های زمین توپ را جلو برد اما ضربه او با اختلاف نسبتا زیاد راهی اوت شد.

دقیقه 83: سیدحسینی حسینی با مهاری زیبا ضربه دقیق کریمی را روانه کرنر کرد.

سازمان لیگ هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

نظر شما