شناسهٔ خبر: 25136861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال پایان یافت

توقف بدهنگام شاگردان دایی

هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز با توقف تیم سایپا مقابل گسترش فولاد به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، در دیگر دیدارهای امروز لیگ استقلال خوزستان و سپاهان در اهواز به مصاف همدیگر رفتند که این مسابقه در پایان با پیروزی 3 بر 2 استقلال خوزستان به پایان رسید. مهرداد محمدی (5) و جلال الدین علی محمدی (64) برای   سپاهان و حکیم نصاری (36) و یونس دلفی 49 و 64) استقلال خوزستان گلزنی کردند تا عبدالله ویسی انتقام سختی از سپاهان گرفته باشد و تیمش را هم نگه دارد.

دربی مشهد میان مشکی پوشان و پدیده با پیروزی 2 بر یک پدیده به پایان رسید تا این شاگردان رضا مهاجری با ۳۲ امتیاز ماندنشان را در لیگ برتر قطعی کنند. معین عباسیان (33) و محمد قاضی (40) از روی نقطه پنالتی برای پدیده گل زدند و تک گل مشکی پوشان هم توسط یونس شاکری (38) زده شد.

در رشت هم، سپیدرود که خطر سقوط را احساس می‌کرد به مصاف فولاد رفت که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپیدرود با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و با توجه به شکست نفت تهران در لیگ برتر ماندنی شد. ضمن این که بازی سایپا و گسترش فولاد هم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم علی دایی 2 امتیاز حساس را از دست بدهد.

همچنین تراکتورسازی در تبریز از صنعت نفت آبادان پذیرایی کرد. این مسابقه با گل‌های آگوستو سزار برای نفت و دانیال اسماعیلی فر برای تراکتورسازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. تراکتورسازی با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. صنعت نفت نیز در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

نظر شما